27 апр. 2010 г., 22:10

Непреходната сила на любовта в баладата "Неразделни" 

  Эссе
15769 0 0
1 мин за четене

Непреходната сила на любовта в баладата "Неразделни"

 

      В баладата "Неразделни" е представена една истинска и много силна любов между Иво и Калина. Тя е и един от многото примери, че когато двама влюбени се обичат, за тяхната любов няма граници и прегради.

     Непреходната сила на любовта в "Неразделни" е изразена по няколко начина. И въпреки препятствията, които трябва да преодолеят, те за нищо на света не се отказват.

     Най-болезнено за тяхната любов е неодобрението ù от родителите им. Въпреки всичките молби, които отправят към родителите си, те са категорични, че няма да се съберат, докато са живи. И двамата проявяват истински героизъм като се противопоставят на волята на родителите си. Когато Калина вижда, че Иво се е пробол в сърцето, не чака  нито миг и тя последва неговия пример, защото без Иво не може да живее, а когато са мъртви, те пак са заедно и дори смъртта за тях е сладка. Двамата влюбени не успяват да постигнат щастието си живи, но въпреки това те се любят, дори и мъртви.

      В символи на любовта между Иво и Калина се превръщат двете дървета, чиито клони са преплетени едно в друго, символизиращи вечната сила на любовта между тях.

© Севда Георгиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??