7 мая 2007 г., 10:32

Няма любов 

  Эссе
3954 0 12

Всеки се страхува да не остане сам. Минава време и решава, че първия симпатичен младеж, кото му обърне малко повече внимание, е половинката на живота му.

Реално погледнато обаче, любовта не съществува! Тя се е превърнала в сложна симбиоза между финансовото положение на човека и чисто физическите му потребности.

Понякога се чудя накъде отиваме, вярвайки в истинската любов...

Хабим чувствата си, тъжно е.

Непростимо е да пропилееш живота си, за да можеш да изкараш достатъчно пари за омръзналия си съпруг и намразените си деца.

Няма любов - има само разочарование за тези, които са открили истината и заблуда за тези, на които тепърва им предстои...

© Тъжна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • нека да допълня нещо и се обръщам към Сшела..
    Какво общо има любовта и изнасилването?
    Много глупаво сравнение правиш!
  • Не съм съгласна с написаното..
    Имам един въпрос.Ти имаш ли приятели?Такива,които биха дали
    всичко за теб и биха те подкрепили,когато имаш нужда..?
    И те ли се измерват с пари (които можеш да спечелиш)?
    "В първият срещнат младеж";"пари за омръзналия си съпруг и намразените си деца."..Измерваш любовта с непристойни неща...
    По-добре вземи и се усмихни на света и ако се чувстваш нещастна,
    то е защото ти сама си си го направила..Вземи и се постарай да
    гледаш по ведро на нещата..
    Това е лично мое мнение.Надявам се да не съм те обидила с нещо..
    Желая ти усмихната вечер!
  • На мен ми се иска да същестува истинската любов!!!Но за жалост живота ме сблъсква с все повече използвачи!!!Щом никой вече не вярва в нея значи се боря срещу ВЯТЪрНИ мЕлНИцИ....(вярвяйте и бъдете честни с другите)
  • да ти кажа честно направо ме подлуди само със заглавието и едвам дочетох до края, а като гледам си настъпил много хора на болното място, ако съдя по коментарите им. така е-това дали ти вярваш или не, дали разочарованието те е поробило или не, няма никакво значение-защото има любов и тя е единственото заради което си струва да дишаш...
  • ИМА
  • Истинската любов е най-желаното от всеки човек.Тя е една в живота и понякога се налага да се чака за нея,ала тя съществува.Разбирам ти гледната точка,но ако сама не повярваш,тогава истинската любов ще мине покрай теб и ще си замине,а ти дори няма да разбереш. Не прави грешката да останеш глуха за зова й.
  • ....Само една любов признавам на тоя свят - да обичаш независимо от това, обичат ли те, носят ли ти сигурност, подкрепят ли те, като че ли си недоразвито същество и се нуждаеш от патерици. Независимо от това, изгодно или не, благоразумно или не. Да обичаш, защото обичаш. Това е единственото основание.
    Никога не мога да обичам от благодарност.
    Нека всичко изгубя! Нека срещна студенина и неразбиране! Аз обичам в пълен капацитет. Не унизих любовта си с пресметливост и благоразумие....
    Блага Димитрова го е казала прекрасно и простичко.
  • Пак нищите любовта,ах ах.Да се каже,че няма любов е абсурдно! Има,но не е както я описват по книгите.От начало може да има някакво усещане,но след време всичко се превръща в навик.Да не говорим,че влюбените са далеч по-малко отколкото си мислим. Там влизат и други интереси-пари,чисто хедонистични желание,простото продължение на рода,страх от самота...
  • С това малко текстче трудно ще убедиш някой с тази странична от общоприетото теза. Похвално, че си поела трудната страна. Пожелавам ти повече успехи ; )
  • Усещането,че не си ти!Не ти се яде,не ти се спи,не те свърта на едно място,учестен пулс и сърцебиене...в стомаха ти е едно такова ...ПЕПЕРУДЕНО...!?Готов(а) си на всичко само Той(тя)да е до теб,да диша,да говори(може и да не го прави),да СЪЩЕСТВУВА на една ръка разтояние!Не мислиш за секс,хич не ти минава през акъла колко пари(имоти)има...,присъства 24часа в главата ти,сърцето ти...-СЪЩЕСТВОТО ти!-Начална фаза на несподелена Любов!-ВЛЮБВАНЕ!...Какво следва след това?Ами зависи от смелостта и самооценката за теб самата(самия)!Ако имаш сили да споделиш чувствата си и ТОЙ(ТЯ)откликне?...Какво се случва?-Експлозия!!!Притесненията,проблемите,дребните препъни камъчета ги няма....!!!Няма такъв ЕКСТАЗ!!!Усещането ,че си ЦЯЛОСТЕН и няма ПРАЗНИНИ...е...НАЙ-КРАСИВОТО И ЗАГАДЪЧНО НЕЩО в живота ни!Онова за симбиозата между материя и физика е едно такова КРАСИВО(замаскирано) ТРЕСАВИЩе,че след около 5 години живот на такава основа...ти става ясно...колко си САМ когато си с НЯКОЙ и как се давиш в ПРАЗНИНАТА на душата си!!!...Не знам какво си УСЕТИЛА и какво не, и докъде си стигнала в живота си,но...Думичката НЯМА не съществува!!!!Всичко има в живота ни ....въпроса е доколко си СЕНЗОРЕН(а) и на каква ВЪЛНА си!Свалил(а) ли си ОЧИЛАТА на Клиширания СЪВРЕМЕНЕН човек,каква е ценностната ти система и до колко се влияеш от БУРЕНИТЕ около теб!Вярвам,че рано или късно ще си настроиш АНТЕНКИТЕ на вълната на ЛЮБОВТА,а тогава няма начин да не я ПОЗНАЕШ!Успех!Стискам палци!!!(
  • Говориш така всякаш си открил/а истината. Да ама не... Това, че си се отказал/а от вярата си в любовта и въображението ти спира ентусиазъма не значи, че няма любов. Творчеството не е само в този сайт. То е в живота, по начина по който го прилагаме и обогатяваме. А какво по красиво от режисурата на творчеството на собствените ни чувства. Да заразим хората, които обичаме с ентусиазъм и да им помогнем така, че никога да не си омръзваме един на друг. Аз вярвам в това, а ти?
  • Любовта не е просто нещо! Ще разберем какво е едва в дълбоката си старост, когато преживеем всичките превратности и сложности на живота, за да оценим доколко я има и какво точно представлява.
Предложения
: ??:??