29 нояб. 2009 г., 21:27

Обичам да обичам... морето 

  Эссе » Личные
6433 1 3
1 мин за четене

                     

 

 

 

 

                                        

 

 

Обичам  морето! Обичам  синевата му, обичам уюта му!
За мен то е една голяма душа многолика и всеобхватна.
Душа,  която те  приема  без условности - такъв,  какъвто си.  Добър  или лош,  богат  или беден,  знаещ  или незнаещ, за него това  няма значение - това си просто ти, такъв,  какъвто  си сътворен. То  те  милва  с ласката си, разбира те, отнема от болката  ти. Със  него можеш дори да "говориш" - напишеш ли му нещо, то го  "чува" и  ти  отговаря с гласа на вълните.
То ти подарява  истински слънчеви  и  лунни  пътеки  - красота  от  синя  коприна, нежно  метната  над  земята  от всемирен  магьосник.
Обичам  хармонията  и  спокойствието,  с което  то  ме дарява  и нищо  не иска  в  замяна. Приятел,  който няма да  ти  измени  и   винаги  ще  бъде  там,  когато  го потърсиш. 

Ако можех, като птица бих се реяла  високо над вълните.
Но  съм просто  човек,   който  мечтае  и много  обича  да  обича  МОРЕТО!

 

 

 

© МАРИ Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • posh` (Таня Атанасова), ivanleko91 (Ангел ) - Благодаря, морето си е хармония
  • Всичко е точно така, както си го описала...и аз го обичам!

    Хареса ми!
  • Много хубаво посвещение на нашата любов. И аз обожавам морето.
Предложения
: ??:??