12 июл. 2007 г., 11:29

ОГЛЕДАЛА - 3 

  Эссе
1284 0 4
2 мин за четене
 

МАЙЧИНАТА ЛЮБОВ

Безкрайно, еднопосочно и безусловно обичат само майките и светците.


ЛЮБОВТА МЕЖДУ МЪЖА И ЖЕНАТА

Любовта между мъжа и жената рано или късно свършва, ако  не е взаимна.


БРАКЪТ

Брак, в който липсва приятелство и уважение, е обречен на провал.


МЪЖЪТ

Мъжът е сеячът.


ЖЕНАТА

Жената е почвата, която ражда семето.


ИНСТИНКТИВНО

Сеячът винаги иска чиста почва за своето семе, защото очаква чист плод.


БЕЗНАДЕЖДНО

Безнадеждно е жената да очаква някой мъж да й прости прелюбодеянието, което тя е извършила с него.


ЖЕНАТА

Жената е мека глина в ръцете на добрия грънчар и камък в ръцете на лошия.


ПРИЧИНАТА

След като всеки знае, че не може да носи две дини под една мишница, остава неизвестна причината защо някой се опитва да носи три.


ГРЕШКА

Да допуснеш грешка е човешко, да я повториш - вероятност, да я потретиш - глупост.


НЕПОНЯТНО

Уж вярваше, че е добър, но защо ли не повярва, когато други му го казаха.


ОПИТ ЗА ЛЕТЕНЕ

Искаше да полети, за да види света от високо и се превърза за детско балонче.


ПРОГЛЕДНАЛ

Прогледна и намрази народа си. "Пази Боже...".


ОПОЗНАВАНЕ НА ПОЕТ

Кажи ми кои са музите ти, за да разбера какъв човек си.


ГРЕШКА

Аз ли го грешно написах, ти ли го грешно прочете?


© Даша Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Примерът ти с тези бисери е заразителен.
    Когато се хваля, знам до каква степен това е истина и до каква степен това е лъжа, а когато ме хвалят приготвям се за това, че ще ми искат нещо. Предпочитам да се хваля, отколкото да ме хвалят.
  • Даша, ако в поезията и есетата си за 6, в това начинание тука си за 5. Дано да ме разбереш правилно...
  • Само адмирации...
  • иииииииииии супер е това
Предложения
: ??:??