13 июл. 2008 г., 20:28

Предчувствие 

  Эссе » Личные
1089 0 4

      Часовникът отмерва времето. Накъсва го на малки порции - любов, ласки, стонове... Само не думи! От тях идва всичко! Идва болката!

       Подавам ти ръка и отварям вратата. Нека с боси крака усетим росата по върховете на тревата. Да се целуваме, облени от слънце, без мисъл за настояще, бъдеще. Да се взирам в очите ти с най-ефирното докосване на любовта. Тялото ми да поглъща всяка твоя ласка като опиум и да пулсира от щастие. Къде си?

       Нима сме се разминали на някоя гара, докато ти си стоял сам на перона, а аз съм търсила от някой вагон другия. Или сме стояли на опашка в някой магазин, пред някое гише в киното. Седяли сме един до друг на някой театрален спектакъл, съпреживявайки всичко на сцената. Без да знаем, че аз съм тази, която ще танцува с тяло и душа с теб, докато животът си отива. А ти си този, чиито ръце ще изваят всяка частица от мен в любов. Къде си? Предчувствам, че те има!

       Трябва само да те намеря!!!

© Росица Илиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Красиво предчувствие...следвай го...
    с обич, Росица.
  • някой ден ще ти разкажа история със стрелки
    догогава смени перона и спри да се разминаваш със себе си,води до състояния на невъзможност
    гуш
  • Къде си? Предчувствам, че те има!
    Трябва само да те намеря!!!
    * * *
    Поздравявам те с откъс от един мой стих:
    Нали те има, Принце!? Чакаш ли ме нощем?
    Почти научих устните да шепнат... със любов!
    Ех, вярно е! Забравих! Аз не те познавам... още!
    Подробност някаква! Пред нас е целият живот!
    ("Нали те има, Любов!?"

  • Непременно!!!Понякога с Любовта сме и близки и далечни!!!
    Поздравления!!!
Предложения
: ??:??