5 дек. 2009 г., 15:07

Самотата на човека днес 

  Эссе
9555 0 3

   Какво е самотата? - Тя е чувство, което всеки човек не би искал да изпитва. Той е изпитвал самота дори и за кратко време. Какво означава да си самотен? - Самотен е човек, който е далеч от родния дом, от близките си и от приятелите. За съжаление

има хора, които нямат такива. Тогава хората без близки, приятели решават да сложат край на живота си като си мислят, че няма друг изход. А най-лошото е, че като чуят "психиатър", си мислят, че психиатрите лекуват само луди хора, което не е така. От друга страна, някои хора сами са виновни за тяхната самота. Например, когато  човек е груб, зъл и иска да нарани някой. По този начин хората се отблъскват от него. Има хора, които сами се изолират от другите само, защото близките не им угаждат на техните капризи или човек, който мисли че е грозен по външен вид остава сам и се изолира от другите като не ги допуска до него. Това е самотата - много коварно чувство и понякога води до жертви.

© Натали Хубенова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Интересно, преди час написах едно кратко есе на тема Какво е самотата? и реших да попрочета какво пишат хората тук и за моя изненада виждам това Ваше есе. Няма да публикувам моето, а ще го поместя тук, като отговор на Вашето:

    КАКВО Е САМОТАТА
    САМОТАТА Е КАТО НАРКОТИК - ЦЯЛ ЖИВОТ СЕ ПАЗИМ И БЯГАМЕ ОТ НЕЯ, НО ЕДИН ПЪТ ВКУСИЛИ Я НЕПРЕМЕННО Я ЗАОБИЧВАМЕ И СЕ ПРИСТРАСТЯВАМЕ .
    КАКВО Е САМОТАТА? - СКУКА, ЧУВСТВОТО ЧЕ СИ НЕНУЖЕН, ЧУВСТВОТО ЧЕ СИ ЗАБРАВЕН ОТ СВЕТА, ЧУВСТВОТО ЧЕ НИКОЙ НЯМА НУЖДА ОТ ТЕБЕ. ПОНЯКОГА ТИ ИДЕ ДА СЕ ПРЪСНЕШ ПО ШЕВОВЕТЕ, НО ДА ИЗЛЕЗЕШ ОТ ТОВА СЪСТОЯНИЕ. ТОГАВА ЗАПОЧВАШ ДА ЗВЪНИШ ПО ТЕЛЕФОНИТЕ, ДА ТЪРСИШ ЧУЖДА КОМПАНИЯ, ПЪК БИЛА ТЯ И НА ХОРА, КОИТО НЕ ОБИЧАШ И НЕ УВАЖАВАШ.
    НО САМОТАТА Е И СВОБОДА, ОПИЯНЯВАЩО Е ЧУВСТВОТО, ЧЕ НЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАШ С НИКОГО И С НИЩО, ЧЕ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ КЪДЕТО СИ ПОИСКАШ, С КОГОТО СИ ПОИСКАШ И КОГАТО СИ ПОИСКАШ – МОЖЕШ ДА НЕ СПАЗВАШ НОРМИТЕ, А ДА ИЗЛИЗАШ ИЗВЪН РАМКИТЕ НА ОБЩОПРИЕТОТО.
    ТАКАВА Е САМОТАТА - ТЯ Е ЛЕК И БОЛЕСТ, МЪКА И РАДОСТ, УСМИВКА И СЪЛЗА. НЯКОИ ПЛАЧАТ ОТ САМОТА, ДРУГИ МЕЧТАЯТ ЗА НЕЯ - ВЪПРОС НА ГЛЕДНА ТОЧКА И НА СЪСТОЯНИЕ НА ДУХА.
    ТОВА Е САМОТАТА!

    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=7686
  • Права си, но нали знаеш, че всичко е относително.Поне за мен нещата не са само бели или само черни.Т.е зависи как го приемаш.Едно време бях писала есе, че за мен свобода е равно на самота, и по тази логика много хора се радват на самотата си, защото тя им дава абслоютна свобода.Нямаш задължения към никой, никой не иска нещо от теб или ти от него.Ето защо самотниците може би не винаги са нещастни.Дори често си мисля, че н якой хора се оплакват че са самотни но те сами са постигнали това подсъзнателно, както ти казваш и щомм подсъзнанието им го е искало, значи може би така е трябвало.Надявам се ме разбрахте. ))
  • А,понякога в този самотен човек има по малко от всичко Успехи, много искрено! :]
Предложения
: ??:??