15 июл. 2012 г., 12:23

Силите, водещи света към разруха :( 

  Эссе » Социалные
1533 1 0
4 мин за четене

                                              ОМРАЗА АЛЧНОСТ ЗЛОРАДСТВО
                                                Силите водещи света към разруха




  Емоционалният център в мозъка на хората е възникнал много по-рано от центъра за размисъл (неокортекс). Поради тази причина, емоциите са корените на ''дръвчето", наречено размисъл. Те контролират до голяма степен мисловната дейност на човека и когато емоционалността е раздразнена, умът не действа адекватно и пълноценно.
Всичко това ме кара да си задам въпроса "Защо училищните институции, и държавата като цяло, се възмущават от това, че новоидващото поколение е "по-тъпо"? Не трябва да бъдем толкова повърхностни, а трябва да се загледаме по-дълбоко в целия проблем. Как едно дете, раснало в бедност, неспокойствие и под постоянен психически или физически тормоз, може да се представя оптимално добре в учебните занимания? Невъзможно е... Всеки един индивид се ражда със слабо развит мозък и много зависи средата, в която израства. Едно момче може да стане гениален лекар, благодарение правилния подход на родителите си, на спокойствието в дома и пълната задоволеност. Не можем да виним момчето, което е израснало в ужасна атмосфера за това, че е станало крадец, и че по този начин свързва двата края! По-дълбокото взиране в проблема ни показва, че не трябва да виним едно невинно дете за това, че е постъпва по неправилен начин. ВСИЧКО идва от тези, които са над нас. Тези, които ни гледат от високо, пренебрегват човешката драма и ни смятат за жалки микроби, на чиито гръб те обичат да лежат. Те са алчни, безочливи, нравствено мъртви. Гледат само собствения си интерес и не зачитат това, че хиляди деца умират от глад, милиони заспиват гладни и неудовлетворени от живота. ТЕ са тези, на които трябва да се сърдим. Докарват нещата до такава степен, че да има неравенство между хората. Това неравенство докарва хората до ярост, която изливат върху децата си, върху хората около тях. Неравенството е майка на яростните изблици, на убийствата, на кражбите. Зараждат една вражда между хората, с цел да не се забелязва това, че ТЕ са виновни за всичките страдания по света. ТЕ разполагат с брилянтни психолози, които използват всякакви подходи за манипулация върху нас - обикновените хора.
Влагат се много пари в спорта, има множество отбори, които имат фенове. Тези фенове се мразят и ненавиждат. Едва ли не, драмата на полето се превръща в смисъл на живота им. Постоянно озлобените фенове следят за слабо представяне на противниковия отбор и започва злорадстване. Те приемат всичко това за някакъв социален ангажимент, чрез който се чувстват доволни. "Фенове се бият, ултраси се мръщят, докато ФУТБОЛНИ БОСОВЕ СЕ ПРЕГРЪЩАТ!" С две думи, цялото това наслояване на омраза цели разединение на хората и извръща главата им настрани от значимите проблеми.
ТЕ купуват медии, които заливат хората с напълно ненужна, лъжлива информация, която поражда едно затъпяване и също така изкривяване на мисловната дейност. Хората забрвят собствената си драма, като се самозалъгват във филмите, които не носят никаква полза. Те са едно глупаво, ненужно кино. Всички филми са пълни със скъпи коли, невероятни къщи, прекрасно облечени модели, докато истинското, грозно човешко битие затъва повече и повече в тинята на УПРАВЛЯВАЩИТЕ.
ТЕ заливат училищата със смешни учебници, пълни с ненужна и изкривяваща мисленето информация, която води до оглупяване. Въвежда се глупавият принцип, който гласи, че трябва да придобиваш академична интелигентност, че трябва да имаш много пари, за да си успял в живота. Не се обръща внимание на това как ще се държим с околните, как да бъдем добри и полезни хора. 75% от преподаваните неща са помия, която е предназначена да отрови значимите и адекватни мисли на подрастващите. Гениалността и индивидуалността се потъпкват с цел управляване на едни малодушни овце, незнаещи правата си. След това идва едно изкуствено разочарование от затъпяващите и проблемни тийнейджъри. Тези тийнейджъри са плод на грозните, целенасочени операции, на които сме подложени.
ТЕ ''произвеждат" един отчаян, депресиран народ, от който печелят милиардите си. Този, поставен в безизходица, народ намира утеха в цигари, алкохол и други наркотични вещества. Тези опиати са изключително вредни за здравето на хората и им дава едно моментно решение на проблемите, което само ги задълбава. Но на ТЯХ въобще не им пука за това... Интересуват се от печалбите, които идват. Мръсните печалби и отново временно успокоение, което настъпва в умните - заслепени души на хората.
ТЕ наслояват в мисленето на хората, че има някакъв бог на небето, който ни закриля. Същевременно наслояват един страх от този господ и вкарват народа в един път, който е удобен за ТЯХ. Карат хората да вярват в нещо митично, фалшиво и несъществуващо. Манипулираният народ не осъзнава, че трябва да има вяра в себе си, не в ''нещото'' на небето.
Много от хората не понасят на ударите, които са им нанесени от несправедливия живот и се превръщат в отрепки, които мразят и, следователно, биват мразени. Тези слаби хора се превръщат в социопати и следователно във врагове на нормалното общество. Това също е едно разединение на хората, причинено от омразата, лъжите, натрупани от УПРАВНИЦИТЕ. Не трябва да хвърляме вината на хората, чиито психически поражения ги карат да вършат недостойни и неправилни неща. Вината трябва да се хвърли върху ПРОГНИЛОТО УПРАВЛЕНИЕ, което загърбва всичко етично и нравствено правилно с цел ПЕЧАЛБА и ВЛАСТ.

© Мартин Иванов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??