17 авг. 2010 г., 20:45

Тайните на живота 

  Эссе » Философские
3734 1 2
1 мин за четене

Всеки човек е различен. Живее различен живот, различно ежедневие, различни навици. Но дори да е така, едно обединява всички и това е животът. Всеки иска да достигне най-високите върхове, всеки иска да постигне дадено нещо. Но дълбоко в себе си всеки крие нещо. Дали е опасно или не - само той знае. Дали ще го сподели, или ще умре с него, той решава... От дълбока древност произхождат тайните. Клеопатра си е сменила мястото с нейната слугиня чрез магия, за да не се омъжи. Те са пазели това в тайна и така Клеопатра, дори и в друго тяло, е успяла да избяга. Като се замислите, всеки ден научаваме нови неща. Някои ги споделяме, други остават за нас. Дали е за добро, проличава след време. Все пак всеки греши. Няма безгрешен човек. Децата си говорят за разни неща през междучасията, възрастните общуват на работа, дори и старите хора клюкарстват, като се съберат. Така че няма начин да не научаваме нещо ново. Замислете се... През времето са останали много хубави мисли, свързани с живота. Особено ми харесва: "Всяка книга има своята последна страница, Вие решавате как ще я напишете!"... Така че, когато сте тъжни, не си пропилявайте времето за сълзи, а се усмихвайте, че нещо ви се е случило. Не си проваляйте живота за нещо, за което ще съжалявате. Миналото си е минало, гледайте само към бъдещето. То дава нови възможности, а и понякога втори шанс. Възползвайте се от живота, не го подминавайте...

© Лала Пеева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Хареса ми идеята, но е трябвало малко повече да развиеш гледната си точка за тайните. Тайните понякога наистина са за добро. Върху това ще е интересно да се разсъждава повече и ще се получи добро есе.
    Поздрави!
  • благодаря за мнението ти! Ще се възползвам отнего за следващото есе , което ще пиша!
Предложения
: ??:??