16 июн. 2007 г., 13:09

Тайно желание 

  Эссе
2816 0 0
4 мин за четене
Тайно желание
Докосни, докосни ме с устни, докосни ме с тях, надежда и желания ми донеси. С тях предизвиквай всичко в мен. Дори когато ми е криво и ми е кофти, с твоите очички ти оправяш всичко в мен. Ти си моята съдба, но много неща ни делят: тя (приятелката ти) и те (годините). Не мога да намеря покой. Много ми тежи от мисълта, че ти си с нея сега, че моите надежди малко по малко умират. По купони ходиш, но с нея. Не знам защо си с нея, не знам какво толкова ти дава тя? Може би си щастлив с нея, а може би не си. Може би си с нея, защото ти дава нещо, което и аз бих ти дала. Може би, може би...
Всички тези въпроси си задавам аз за теб. Аз не искам много, искам само теб. Искам да съм с теб и да не се разделяме, искам ти да си моята любов, макар между нас да има яма от пречки. Искам да си мой! Разбираш ли какво искам да ти кажа? Защо точно ти ми влезна в ума? Защо остана там? С какво го постигна? Не искам да съм чужда, искам да съм твоя. Мога с който друг искам, където поискам, каквото поискам да направя, но аз не искам друг. Искам ТЕБ!!!
Не си ангел, не си и дявол, но, моля те, каквото и да си, вземи ме със себе си. Всичко ще ти простя. Грешките, направени до сега, аз ще забравя, а грешките, които искам да направим двама, ще ги разрешим заедно много лесно. Целият свят изгаря за любов, а аз изгарям за теб. Ти казвай "ДА", аз ще казвам "НЕ", но знай, че моето "НЕ" е една лъжа, не ме слушай и действай!
Неприличен си и си екзотичен, може би това ме привлече - не знам. Ако можеш, обясни ми? Дори и да е насаме, където и да е? Колко мечти имам аз, които искам да осъществя. Искам за теб да живея! Днес разхождам се сама, ала като знам, че можем да сме двамата за ръка, отвътре нещо ме изгаря. Как искам сега аз да съм в твоята глава, както ти си в моята и да пишеш нещата на лист и да мечтаеш за всичко това, което и аз. Но в този момент ти си с нея и аз не мога да го променя, а много искам. Искам тя да спре да съществува за теб, искам да съм само аз, за мен да жадуваш. Но това са само мои мечти и илюзии, поне те са безплатни, нищо не ми струват, само няколко сълзи, но ако трябва да плача за теб, чрез тях ще изплача цял океан. Знам какъв си, но те искам, знам, че не си стока, но пак искам да съм с теб. Защо когато те видя, сърцето ми бие лудо? Защо, ще ми отговориш ли? Искам да сме сами и да споделяме миговете. Сълзи, които не изстиват, има в моите очи, сълзи, които чакат теб. Но ти не идваш и се налага да ги прикривам. Целуни ме, прегърни ме, докосни ме...
Виждаш ли... сама даже себе си не мога да позная, но ти не го знаеш. Толкова много ли я обичаш нея, че чак колата ти кара, толкова ли мечтаеш за нея, както аз за теб? Дали ще дойде ден, в който да ми отговориш? Не знам! Искам да си мой и да не казваш "НЕ". Моите сини очи кротко и тихо ми казват мълчи. Погледни в тях, те ще ти кажат всичко вместо мен.
Когато първия път те видях, беше облечен доста стилно, когато последния път те видях, си личеше, че не си се обличал сам - това пък показва, че тя не е за теб. А когато те видях за втори път, вече знаех какво искам да правя с теб! Исках да руша покоя на нощта!!! Не можеше ли да нямаш име, просто щях да те наричам "мили мой". Тази нощ не мога да заспя, защото ти си ми в главата, мислите, а когато стисна очи, дори пред тях пак заставаш ти. Не съм поетеса, за да ти пиша писма, не съм актриса, за да играя разни скрити сцени, искам само да съм твоята принцеса!
В момента аз съм друга, твоят поглед ме промени, в момента аз съм друга, ти самия се събуди и ме преоткри. Всеки път, когато те видя, ти оставяш в моето съзнание болезнени следи. Ти си моята страст! Искам те! Искам ти да си моето момче, макар да знам какъв си. Виновна ли съм аз, че главата, а по-късно и сърцето избират сами?
Искам ти да ме прегръщаш. Ах, как искам, защо толкова искам теб! Искам да няма правила и да действаме, искам никой да не може нищо да ни каже.
Искам те!!!...




                                                           посветено на Н.

© Делина Генева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??