28 февр. 2010 г., 19:27

Виртуалният свят на компютрите 

  Эссе » Другие
2475 0 1
1 мин за четене

Виртуалният свят на компютрите 

 

    Кутия, купчина желязо и пластмаса, множество кабели... и всичко това, равняващо се на човешки ум ?! Компютърът...

     Всеки втори си има такъв "приятел" у дома, който понякога ти прави услуга, улеснява ти живота, но какво става, ако услугата е "мечешка"?Та тази кутия няма душа! Ти искаш - тя изпълнява, а това означава, че мечешката услуга си я правиш сам ...
    Компютърът, чрез неговия виртуален свят, дава много информация - и реална, и нереална. Способен е да отвори кутията с фантазии и мечти на всеки един. В този свят виждаш неща,  места, необикновени, но може би реални, започваш да мечтаеш... Но не е възможно подобно "чудо" на техниката, което така силно да присъства в човешкия живот да няма и своята отрицателна страна. Този виртуален свят си има и своята "кутия на Пандора" и, отвориш ли я, се заливаш с лъжи, измами, насилие и какви ли не безсмислици, които не внушават нищо хубаво, ставаш "роб" на нереален свят, живееш в една игра, луташ се в лабиринт и губиш истинското в живота.
    Виртуалният свят е океан - дълбок и бушуващ, колкото повече се носиш по вълните и "сърфираш", толкова повече трябва да внимаваш да не паднеш от сърфа, да не те завлечат вълните и да се удавиш...!

© Яна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Накъде ще хлътнеш във виртуалния свят зависи само от теб. Едно време завиждахме на западняците за безспирния им достъп до информация, сега, когато и тя е достъпна у нас, вярваш ли, че хората са хукнали да се ограмотяват... ИМа една по-болезнена тема - за това, че мнозинството търсят начин за изява във виртуалното пространство и дотолкова се сливат с него, че се изгубват като силуети, а мярката им за реалност напълно се изкривява.
Предложения
: ??:??