16 февр. 2020 г., 23:47

Времето 

  Эссе » Философские
1700 0 0
1 мин за четене

Поглеждаш часовника и виждаш, че е 1 часа на обяд, при друг ще е 5. Защо се получава така? Защото живеем в измерение на времето, което е относително и не е абсолютно. Гениалния ум, интуицията и въображението на Айнщайн разбиват голямата бариера, която бе ограничила истински новаторската идея за Относителността. При всяко живо същество времето тече различно. Какво е времето всъщност? То е връзката между нашия ум с външния свят (вселена) на който реагираме. Като индивидуалисти ние живеем в света на който всички принадлежим. Събрани на една планета, всъщност живеем в два свята като единия е в нашите умове, другия е външния свят или възприятията ни за него. Времето е и във в нас и навсякъде около нас. Не е абсолютно то е нещо повече нещо неопредлимо и неизменно. Какво щеше да стане, ако нямаше време? Каква ще е представата ни тогава за всичко? Мисля, че, ако нямаше време нямаше да има нищо една черна картина, която няма движения, няма развитие, няма интеграция, няма еволюция или растеж, няма минало, нито бъдеще. За това времето е безценно, защото без него нямаше да има света около нас, нямаше да има и самите нас. Какво е времето? Времето е измерение, което е част от съвкупността на живота и чрез което не бихме могли да съществуваме.

© Иван Абушев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??