След поредния тежък ден... Колко хубаво е да притвориш очички и да приведеш глава над меката възглавница. Колко e прекрасно да се пренесеш във съня желан, сред морските вълни и цветното ухание. Макар и да не знаеш какво ще ти поднесе утрото, ти очакваш с нетърпение този миг. И все пак той е тъй кратък, че дори не усещаш кога преминава. И ето, съмва се... Отново обличаш одърпаните, проядени от молци дрехи. Вземаш последния резен хляб, преглъщаики едва-едва, събираш останалите трохички и за пореден път ги пъхаш в наскоро закърпения джоб, затваряйки вратат след себе си. Тръгваш по познатия прашен път на живота, с приведена главичка, в която търсят отговор безброй въпроси. за теб отдавна светът е спрял своя бяг. Но защо не празнуваш - днес се роди сина Божий? Отправил си се към тайно и свято място, да търсиш прошка, а дори не си съгрешил. Ти си така невинно чист - ти си още дете. Не трябва да изпитваш болка и тъга, а само детска радост. Трябва да знаеш, че сред хилядите сърца в света, все някъде има поне едно, което тупти само эа теб. И независимо кой е отнел човешкото във теб и е почернил живота ти така, не бива да си натъжен, не трябва да спираш да вярваш в магията на Коледа. Вслушай се! Притвори очи, пожелай си нещо силно, эащото днес всяка мечта се сбъдва. И не забравяй, че хиляди усмивки ще эасияят и стотици очи ще заблестят, за да озарят като светъл лъч деня ти окаян и да ти поднесат най-големия дар - Вярата в живота.
Не ми се сърди. Бъзикам се. Вярно е, че тук не е Троя. Но не ми стана много ясно кой е ТОЗИ, който не е съгрешил и защо мястото е "тайно", ако и да е дете...
Иначе ти казвам искрено, че това, което си написала ми харесва. Втората шестица е от мен
По първото-красотата е до време и едвали едно име е определящо за нея,а защо точно Еси,едвали тук е мястото да го коментирам.
И относно второто-ще оставя сам да си отговориш на това.Използваи фантазията си.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.