17 дек. 2009 г., 09:54

За живота с любоффф... 

  Эссе » Другие
1496 0 1
2 мин за четене

Хубаво е нещо да ни натиска, защото така разбираме, че наистина живеем живот, а не някаква приказка. Хубаво е дори, когато страдаме, защото така си припомняме, че голямо щастие няма, както и малка мъка. Някои неща ни карат да се чувстваме зле, но не трябва да им се поддаваме, а да се поучаваме, защото ако се поддадем, по-добре да спрем да живеем. Трябва да си вадим поуки от всяко едно нещо, случващо се в ежедневието ни и да се стараем да не го повтаряме. Чудим се какъв е смисълът на живота? Нека ви го кажа в прав текст, в живота няма смисъл, има само действие и какъвто ти си го направиш, такъв ще си го живееш. Такъв е животът, ези или тура, поне това е моят. Не мога да се похваля с подвизи и велики неща, но знам какво е да си от двете страни плътно. Да си най-лошият и най-добрият едновременно, най-умният и най-глупавият. Всички ние живеем някъде с някаква цел в живота. Всички ние сме отделни единици. Всички имаме право на избор и всяко решение може да бъде правилно или погрешно, според зависи от коя гледна точна го погледнеш. Трябва да се стараем да не нараняваме хората, невъзможно. Колко и да се стараеш, винаги някой остава наранен, дали ще си ти или човекът до теб, това зависи само от решението, което си предприел. Тук идва да кажа няколко думи за любовта. Какво е любовта? Чувство, без което не можем. Влюбваме се за малко, а после обичта се превръща в уважение и постоянство, а ако я прекъснем, ще си казваме “Защо не я продължих”. Ясно е, че невъзможното е най-сладко, а когато го достигнеш, пак не си доволен, природа. Най-сладкото нещо, което предоставя животът, това е борбата. Да се бориш за нещо, да го заслужиш, да се почувстваш че си жив. Няма нищо по-хубаво от заслуженото. Да погледнеш назад и да видиш какво си постигнал, да кажеш това съм аз и това аз го направих. Да сегордееш със себе си, да се докажеш пред себе си, преди да се докажеш и пред другите. Борбата с живота ражда самочувствие, но не е важна теорията, която в момента ви пиша, важна е практиката. Важно е, като идеш на работа или училище, да се почувстваш отговорен, да се почувстваш, че можеш, а не пред най-малката трудност да свеждаш глава. Това е животът, БОРБА!

© Лапето Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Борбата да надминеш себе си!
    Браво-6.
    Имаш достатъчно време, за да разбереш най - голямата истина!
Предложения
: ??:??