3 июл. 2012 г., 19:51

Законът на мислите 

  Эссе » Другие
1428 0 0
2 мин за четене

   Мислите  изпълват съзнанието на субекта, като се сменят с удивителна бързина. Никой не се замисля над възможността да насочва мислите си. Позитивни или негативни, мислите се появяват като потоци в унисон с обстоятелствата, другите субекти, въображението, фантазиите и т.н.         По принцип нашите мисли и думи се материализират при резонанса между стоящите вълни на главния мозък и тези на обкръжаващото ни пространство. Именно този резонанс води до превръщане на енергията на думите и мислите ни в конкретни събития. Така човек може да получи информация за бъдещето, да поправя възможни негативни последствия от събития, които още не са настъпили.

    Мисълта и думите са материални и това неведнъж е потвърждавано експериментално. Но защо хората не ги контролират, следвайки целите си? Не може да не се отчете и фактът, че мислите имат честота и енергия, а разглеждайки ги в детайли, може ясно и конкретно да се каже, че тези от тях, които имат негативен характер, са толкова силни, че определят емоционалното състояние на индивида. Буквално го подлудяват до такава степен, че настроението му и нагласата му за нещо да стане негативна, а това е в следствие на честото му връщане към тези мисли, които са му създали този дисбаланс в организма. При наличието на такива мисли човешкото същество веднага е необходимо да ги смени с положителни мисли, като се сети за нещо, което го изпълва с хубави чувства.

   Априори погледнато искаме или не, нашите мисли и думи се материализират в емпиричния свят, подтиквани от съзнанието ни. Силата за всичко е в нас самите, но не я използваме целенасочено, т.е. не експериментираме с мислите си.

   В човешкия свят "живеят" три компонента, които пречат на щастието: страха, безпокойството и съмняващият се и подозиращ ум. Тези неща са "безсмъртни" по един негативен и разрушителен начин и ако бъдат трансцедентирани, няма да доведат до нищо добро. От друга страна вярата, смелостта и любовта въплъщават "безсмъртието" по един положителен начин. Контролирайки мислите си, ние даваме предимство на "безсмъртните" негативни или положителни неща в сетивно-духовния свят. Всеки сам за себе си трябва да направи избор.

  Никой човек не може да отрече, че властването над мислите и думите е сложен процес, но не и невъзможен. От тук в света нищо не е само добро или зло, просто защото мислите го правят такова...

 

© Ваня Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??