18 янв. 2020 г., 23:25

Злато и кал, или... 

  Эссе
979 6 13

Уважаеми хейтъри! Златото може да лежи в калта векове. Когато го извадят, то не е изгубило нито блясък, нито цена! В калта може да лежи злато с векове. Когато го извадят, тя пак си е кал! Всеки се чисти от нея! Вие злато ли сте? Не сте! Просто ще се превърнете в кал!

© Маргарита Ангелова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Поклон, Младене! Благодаря!
  • Само Бог прави от калта хора! Скулпторите ваят с глина. А, калта цапа. Надявам се някога да стана глина. Благодаря ти, Доче!
  • Е не игнорирай съвсем ролята на калта. Който може от кал хора прави, който не може само окалва...
  • Благодаря!
  • Темата е необходима и оздравителна!
    Поздравления, Маргарита!
  • Мария! Радвам се да те видя!
  • Харесах! Добре разделение, пояснение, мнение! Браво!
  • Благодаря, Гале!
  • Мзрианче, благодаря ти! Много!
  • Привет, Гюрхан! Отдавна не сме се срещали! Но и аз не съм много, даже никак в клас! Благодаря за коментара и нека тази годйна ти донесе щзстие!
  • Да си добър и чувствителен човек, според моето скромно мнение, ВИНАГИ е било хубаво и от полза. Хубаво, защото придава Стойност на човека и - от полза, защото не допринася Вреда на никого. Исус Христос са го разпнали ИМЕННО, защото е бил добър и чувствителен човек, а не, защото е извършил престъпление! "...СЕГА не е хубаво и от полза!" Нима преди 2020 години е било от ПОЛЗА да си добър и чувствителен?!!! Адмирации за есето, Марго!
  • Въпросът не опира до мен. Това е върхът на айсберга. Мода. Как посредственост и простащина изместват добри обноски, градивни спорове, взаимно уважение, лична отговорност. За всяко нещо е виновен някой, който последен научава за проблема, или е най-малко виновен. Всеки, появил се в пространство се сдобива с кален ореол. Не остана неоцапана светиня, необруган човек с лично мнение. И после се вайкаме, че живот в България няма. Ако тази енергия, с която се произвежда негативизъм спрямо всички и всеки се впрегне в полезна работа и намерим нашата отговорност към проблемите, вместо да обвиняваме, няма ли да създадем по-добър живот? Поздрави и много ти благодаря.
  • Много хубава българска дума, Марги! Хей - търи, глей Мъри, я тури две пури в устата им!
    Хем да знаят, който кури( курит - пуши(ру.)),
    ще го емнат бури! Не обръщай внимание, Марги!
    Ти си добър и чувствителен човек, а това сега не е хубаво и от полза!
Предложения
: ??:??