18 апр. 2024 г., 10:17

Абе, защо мислиш?! 

  Проза » Другие
101 0 2
7 мин за четене

Писаха ми умни хора и други, които се считат за умни. Като темата беше една – остави политиката! Грозна, вредна дори. Нашенската политика…

Има нещо вярно, обаче… Ще повторя – бягаш ли от политиката, тя ще те догони…

По-добре се огледай и виж бясното й куче отде иде. И вземи по-як камък…

хххх

Впрочем, това е май последният коментар по ръба на правилата. Започвам да мисля само за себе си и в себе си.

Юрайчовците и юродивите ще вилнеят върху останките от поезията…

хххх

Правителството на Борисов – Пеевски, наричана кой знае защо „служебно“, сложи нов кандидат за външен министър.

Известната с нежното име Къдравата Сю.       П    ри това ярко извън политиката – заместник на Биг боса от Банкя…

Така и извъннормалната частица от населението има своя във властта…

хххх

А причината за смяната е, според Борисов, недоволството на някакъв посолски чиновник от сдържана позиция на все още министъра по повод войната в Украйна. Трябвало да е много, много по-войнствена, а то…

Затова – Къдравата Сю. Ще бъде атрактивна – истерия, плач, размахвани ръчички с ярък маникюр…

хххх

И – оппа!  - още една смяна. Земеделският министър също не бил харесан.

Напомням – правителството на Главчо има две седмици служба, а тоя министър беше на поста отпреди девет месеца.

За толкова време никой не видя, че е нелеп, та сега набързо го режат?

Или…

Пак „Галя от посолството“?

хххх

А всичко е законно. Според Конституцията.

За чийто ремонт и юристи, и неюристи разбираха – ще донесе тъпотия и проблеми.

Ама другарят Бойкикев се смятал за голям спец по правото. Макар все още да не е влизал в съдебна зала. Е, ще влезе – ако има справедливост в живота, чака го скамейката…

Некадърен, амбициозен политически имбецил, безгръбначен слуга…

Написа Конституция.

И сложи основите на конституционни проблеми, завлече държавата в блатото на глупостта си…

И си вика човек: добре, че му дадоха да си играе с Конституцията само. Щото такива бели може да докара…

Не бързайте, още е тук. На власт.

хххх

„Оказва се, че ще има избори и действащо през времето им НС.

Тоест,  очакваме потоп от пропаганда.

А после – за известно време – две успоредни събрания…

Ами ако едното реши, че мести понеделник в сряда, а другото сложи там петък?

Кое ще е законно?

Питайте другаря Боикикев, инфантила Кики, Асена и Гномчето. Както и Тиквуняка и Шиши…

Нашите интелектуално лидери…

Нищо в природата не е случайно. Заслужаваме си ги!

хххх

С наши пари се опитват да ни прекарат. Сипят пропаганда за капана еврозона от екрана.

И не щат и да знаят – само си почесват дирниците – от народните „благословии“…

А безотговорни типове вече знаят какво следва. На етикетите – смяна на „лев“ с „евро“. Числото си остава…

Заплати и пенсии – логично математически делени на две. Щото, нали – 2 лева са 1 евро, нека сме послушни…

Не останаха профсъюзи – кой ще раздава въжетата, както се казва в стария виц…

Впрочем, още ли мислим, че е виц?

хххх

 

хххх

Заглавие: „Нападението на Иран срещу Израел“…

Ей така, значи – седи си мирен и тих Израел и неочаквано гадният Иран удря…

Да, де – но от 7 октомври се води война между Израел и палестинците. С десетки хиляди убити мирно араби и евреи.

Което ООН не забелязва. Нито коментаторите. Обсъжда се конфликтът между Русия и Украйна, но в Газа… Мир и тишина…

А, да – и един удар срещу иранското консулство в Сирия с цивилни жертви иранци. Дипломатическа сграда, под закрилата уж на ООН и международни закони и споразумения…

Обаче – тишина…

И обвинения срещу иранците,, че най-после отвърнали на удара.

Ако погледнем сериозно – не през очите на някоя крадла на кремчета, този конфликт е вековен. Едни семити – евреи по название, срещу други семити – палестинци.

Нито вчера е започнал, нито може сериозно да се обвини конкретна страна за това…

Но…  Тишина… Кой смее да обвини самообявилите се за избран народ? Та ако ще да са от Хазарския хаганат…

Антисемитизъм! Плшещо…

хххх

В Швейцария щяло да има международна коференция за мир в Украйна. На висота – сам Байдън ще е там /ако запомни/…

Само дето Русия не е поканена.

Ми, каква работа има там? Западняците имат опит – Мюнхен 1938. Когато палнаха Втората световна война и убиха Чехословакия без дори да поканят неини представители…

И сега явно планът е – събират се които трябва /пудели, помияри, каквото там/ и съобщават на Русия, че е победена и да се готви за разделяне. А ресурсите да товари и праща на запад. Щото колониалното господство привършва, а западняците със собствен труд не могат живя богато господарски…

Какво ли ще отговорят руснаците? Сто и четиридесет милиона вирнати средни пръсти…

И колкото там ракети…

хххх

Израелците бяха сигурни, че могат да обстрелват когото си щат, да убиват наред заплашително, да изискват и нареждат…

И – бум! Ирански ракети…

Западняците са убедени – Русия няма да отговори дори на ядрен удар.

Черна прогноза, но май ще има изненадани…

хххх

Американска конгресменка, сега назовавана конгресуомънка, поиска чернокожите да не плащат данъци…

Абе,,самите американци твърдят: каквото и да ти говорят, става дума за пари…

хххх

Някакъв негър в изключително бодро състояние, зареден с алкохол и наркотици, бил спрян от полицията. И още в колата възмутено отговорил на наглостта им с бясна стрелба.

Естествено, гръмнали го…

Щото – негър, ама искащ да убива…

Оказва се друго – искал да убива, ама негър…

Новият Флойд?

Щото за оня доказаха – умрял от предозиране, а не от арест. Обаче – медиите мълчат. И протести няма.

А бившият полицай е в затвора. То отдалеч се вижда защо. Бял…

хххх

На пресконференция попитали Байдън – вярва ли в победата на Украйна?

Той само се усмихнал…

Маргинал, изкукуригно много, много по-разумен от юрайчовците…

Е, те са си дали задниците под наем и няма как да мърдат.

Юрайчовци…

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??