11 февр. 2015 г., 20:54

Аре стига, бе! - 2 

  Проза » Юмористическая
1279 1 9
3 мин за четене

Аре стига, бе! - 2

 

  Както и да е! Дръпнах се настрани от касиерката.

  Преброих си парите. Сто шестдесет и два лева. Сметката е сто и осемдесет. Не ми стига двайсетарка.

  "Аре стига, бе! Защо дадох пари назаем на кифлата Кристина"?

  Излезнах от касата и се насочих към спирката на тролея.

  Дъждът премина в сняг.

  Много е красиво когато вали сняг. Бяло, тихо и спокойно е.

  Извадих си палавото езиче и близнах една снежинка.

  Двама красиви младежи ме погледнаха с нескрит интерес.

 "О, Боже! Колко романтична и истинска жена съм... Запазила съм в себе си онова малко и романтично момиче".

  Единият от тях, този с дългата черна коса, ме загледа още по-настойчиво.

  Стана ми приятно и аз ги "огледах". Млади и безпарични.

  Жалко.

  Аз обичам солидни мъже и с пари.

  Тролеят дойде. Качих се.

  Чисто нов и доста приятен на изглед се оказа вътре.

  Извадих билет и го продупчих.

  Контрольорът със свинските очички и този с големия тумбак, дето гълта продупчени билети, не се качиха да проверят пътниците. Ако не ме бяха глобили двайсетарка щях да си платя сметката за водата и да не се разкарвам пак.

  Извадих "див" късмет мен да ме хванат.

  Нека, това ми е каръкът за месеца. Дано нямам друг.

  Реших да слезна на спирката на мола и да похарча парите за подаръци.

  Оставаха няколко дни до Свети Валентин. За Коледа бях изхарчила голяма част от скритите в гардероба пари за щуротии.

  Защо пак трябва да купувам нови?

  Приятелките ми Стефи и Жени ще ми подарят със сигурност нещо. Трябва и аз да им купя. По начало мъжете ни подаряват, но още от гимназията спазваме тази традиция и си подаряваме по една червена роза и нещо дребно.

  Влезнах в мола.

  Погледнах наляво и на витрината на "Етам" видях изложена страхотна сатенена нощница. Откога си мечтая за такава.

  Влезнах вътре.

  Погалвам прекрасната червена коприна. Нежният допир до пръстите ми възбуди женското и дивото в мен.

  – Аре стига, бе! Един ден в годината е Свети Валентин. Заслужавам да си купя нещо... и така ще изненадам съпруга си – успявам да кажа на продавачката.

  Тя кимна с глава и ми се усмихна.

  Купих я.

  Продължавам да търся за приятелките си подаръци. На втория етаж до парапета видях кафене с разположени до него масички.

  Дочувам смартфона ми в чантата да звъни. Да не забравя да се обадя на шефа.

  О, Боже!

  На първата маса с разкопчано кожено яке, показала силиконов бюст и кръстосала крака седеше ухилила се Кристина.

  С гръб към мен един мъж галеше ръката ù. Това не е нейният Ташко!? Той е по-дебел.

  Женското ми любопитство ме зачовърка. Какво ли се случва тук?

  Насочвам се към масата им. Той продължава да гали кльощавата й ръка.

  Приближих ги.

  Тя ме видя и усмивката ù замръзна на лицето.

  Преди да й кажа "здрасти" погледнах към кавалера.

  – Аре стига, бе! Това е мъжът ми.

 

***

© Сър Димитри 2015

© Copyright

© Сър Димитри Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Чакането си е струвало!
    Интересен обрат!
  • Дочка, благодаря ти... Не успя...Но утре...
    Кръстина, благодаря ти!
    Мая, истинската жена живее - за да обича...
  • Поздрави и от мен!
  • Въй,карък с карък.И важното, че подаръкът не е купен
  • Евелина, благодаря!
    Ели, понякога е така Веднага публикувам... до дни... идва...
    Мая, трудно може да те изненада някой с проза. След като се нацелуваме с любимите ни хора за Св. Валентин... идва N3
    Биляна, всичко може... ама стига Как ме разкри, че хубавото предстой в № 3, 4, 5...
    Дани, честно, невероятна си... Много ми е приятно да ти разкрия едно изречение от "Аре стига, бе!-3": -"За да се оправи нещо, първо трябва да се развали!".
    Донкооооо...Благодаря, ти!
  • Хех! Интересен разказ!
  • Пре-ца-ка-на!
    Всъщност не, много добре се получи дори. Болезнено и отрезвяващо. Навързаха се уж случайностите. Накрая ще излезе и късметлиика
    И сега накъде?
  • Аре стига, бе! Е не може да има такъв карък Случи й нещо хубаво в продължението, че направо почна да ми става жал
  • !
Предложения
: ??:??