23 окт. 2008 г., 21:53

Без любов накъде 

  Проза
752 0 2
1 мин за четене
Колко невероятно звучи когато кажеш на някой обичам те ... дори той да не изпитва същото към теб, и ти върне думите наобратно с двойно повече омраза и колкото по-силно го обичаш толкова по-силно той теб те мрази. Понякога истината не наранява хората, но ги прави по-уязвими. Със всеки срещнат нов човек, всяко ново запознанство води до нови и нови чувства и те никога не са еднакви. Всеки обича по различен начин, по свой начин. Някой път го показва друг път не, а понякога има и ревност, а заедно с ревността идва и болка, страх... чувстваш се слаб и неориентиран в пространството. Така става когато са те лъгали безкрайно много пъти. Така стана и с мен...

Вече не изпитвам болка, болката изпитва мен. Сърцето ми е празно, пусто да ти изглеждам самотен? Аз съм човекът който крие сълзите си... Аз съм човекът който знае какво е болка, и знае какво е да бъдеш изпълнен с омраза и да бъдеш мразен... Аз съм този който изпитва ревност към всяко нещо страхувайки се да не го изгуби... 

Кой съм АЗ? 

Аз съм просто човек... бъди и ти такъв... вярвай в Бог и ще повярваш във всичко 

  By BoCKo: Original

© Богдан Божинов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • гръмни се.
    без извинения.

    любов та любов, еее, де ще ви излезе края на лигавите приказки.
  • Айде сега и ти! Чак си се размекнал от тези отрицателни емоции и си объркал понятията. По принцип такъв филм няма. Няма човек /жена/, която да обичаш и тя да те мрази. Става въпрос за безразличие, умора или досада. Което, разбира се, е също така нежелателно, но не е сериозен проблем. Жени с лопата да ги ринеш и всички са разгонени. Проблем е когато ти се залепи някоя и няма отърваване.
Предложения
: ??:??