9 мая 2024 г., 21:23

Били ли са те на Земата? 

  Проза » Юмористическая
364 1 8
1 мин за четене

Не може да има каквото и да било съмнение, че земята е посещавана от извънземни. Доказателствата са пръснати по цялата земя

Като поживя няколко милиона години, на човека му омръзна усамотението и излъчи по телепатичен път послание в космоса, в смисъл че би се радвал някой да му погостува няколко века.Той бе чут и получи телепатограма да чака четвъртото хилядолетие преди новата ера, в седем часа сутринта.

Човекът откри за целта стола, масата и кухненските прибори. Жена му опитоми пуйката и случайно откри предимствата на печеното. Обаче се увлече в експерименти и пуйката прегоря .Срам не срам,прародителят ни се скри в дън гори. Гостите се помотаха и като не намериха никой си тръгнаха, прокличайки човека и цените на бензина. Преди да си тръгнат, натрупаха камъните в Стоухендж, Англия, които крият закодирана следната информация: "Ние сме в съзвездието "Центавър“. Ако искаш вземи пиене и ела. Ше дойдем пак идното хилядолетие , ако не вали.

Човекът обаче по него време нямаше моите астрономически познания за да разчете посланието и допусна да бъде

изненадан. Щом видя, че гостите пристигат угаси слънцето и луната, запуши устата на жена си и се скри в Колорадския

каньон.

Като им омръзна да надничат през ключалката, да чертаят от скука фигурите в пустинята  Наска, гостите струпаха Египетските пирамиди , осите на които са така ориентирани, че изписват на звездната карта следното: "Идвахме обаче тебе пак те нямаше. Намерихме си друг човек за карти а ти си дивей тук!"

Човекът се засрами и реши  да им се обади по телепатипа. Това му отне няколко века, тъй като сигналът минаваше през няколко централи а телепатиските бяха млади момичета, заети със сърдечните  си проблеми. Гостите уж потвърдиха но на свой ред решиха да му вържат тенекия..

Така, въпреки многобройните свидетелства за долитане на извънземни, контакт

не е осъществен.

© Слав Коруба Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • mislitel Имаше един доцент дето ряазправяше, че извънземните са се съешили с приматите за да създадът раса слуги. Така се появили шумерите. Имаше илюстрации по тези въпроси...
  • jonnn религията е геоцентрична система. Извънземните не могат да бъдат друго освен изчадия адови!
  • 😀
  • Слав, отдавна подозирах, че имаш нещо общо с пътешествениците във времето и си бил свидетел на какво ли не ... ама за мен това си е чиста конспирация, защото даже и да пишеш ти не щеш за предисторията на изложените факти ... ... разкажи за предишните милиарди години , от къде са се пръкнали извънземните ... и още за първите седем дни, когато Той е създал Вселената и Земята!
  • Ааа, според мои сек(с)ретни източници е имало бая контакти, и то, полови, и сега "истината е някъде там" и "своите не са това, което са"...
    Поздравявам те.
  • в сайта доказателствата са си направо концентрирани
  • Модна, не е петно а "Атлас мира'
  • Горбачов беше извънземен. Червеното петно на физиономията му бе доказателството.
    Както и фактът, че нафъка много яко КПСС и маршалитета. Това без извънземно участие нямаше как да се случи.
Предложения
: ??:??