22 февр. 2024 г., 13:00  

Болни мозъци 

  Проза » Другие
203 7 4

    От коалиция "Продължаваме промяната - Демократична България" една подписка набира скорост. Тя е за преименуване на известната столична улица "Граф Игнатиев" на "Алексей Навални". Инициатор на идеята е депутатът от коалицията Манол Петков. Лично аз съм изумен от подобно безумие. Не си спомням Навални да има нещо общо с България. Освен това спомената улица е широко известна на софиянци и граф Игнатиев е свързан с царска Русия, нямаща нищо общо с Русия на Путин. С подобна логика въпросната улица може да бъде кръстена и на чилийския комунист Луис Алберто Курвалан /лека му пръст!/, защото синът му - Курвалан младши, умира в София.

     Безумни хора от коалиция ПП-ДБ, болни мозъци, спрете с подобни идеи. Уж трябваше да сторите редица позитивни неща и в името на тях измамихте избирателите си. Оставете улиците на софиянци и се върнете по родните си селски места, откъдето сте се пръкнали. Там има предостатъчно улици за преименуване. Започнете с тях!

 

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Цяло котило продажници и безродници!
    Споделям написаното от теб, Младене.
  • Така ме разсмя с този Курвалан. Между другото точно това си говорехме снощи в къщи. Само глупости измислят, а тихомълком унищожават икономиката ни и страната ни.
  • Не съм чула за подобна подписка, но ако ме срещнат на улицата и поискат да подпиша, ще им кажа това - онова за кънтежа в черепните им кутии.
  • Това са идеологически обременени партократи!Търсят евтини индулгенции и политически експерименти с търпението ни!
    Повече за написаното от теб, Младен!Опитват се да ни правят на примати!!!🙉
Предложения
: ??:??