14 июн. 2013 г., 23:12

Целувка 

  Проза » Рассказы
833 0 1
2 мин за четене

Бяха заедно в стаята. Имаше доста хора и той леко докосна крака ù с ръката си. Погледна я и каза: „Ела да ми правиш компания за една цигара”.

 

Те стояха двамата на терасата и усещаха студения полъх на вятъра нежно да ги обгръща в смразяващата си прегръдка. Той пушеше цигара и се беше облегнал с рамо на прозореца до нея. Тя се беше облегнала по гръб на същия прозорец и го гледаше любопитно. Тъй като преди това бяха пофлиртували малко, тя реши да продължи играта. Звездите се виждаха, ясни и ярки. Той я погледна с леко замаян поглед от всичкия алкохол, който беше погълнал на партито, и ù каза „Красива си!”, а тя му отвърна с дяволита усмивка „А ти си голям лъжец, сигурно го казваш на всички момичета...” – Не е вярно, наистина си красива... отговори ù Той. Помълчаха, вгледани един в друг и като че ли устните им се приближаваха, бавно подтикнати от притегателната сила на вечерта. Тя се стресна и се дръпна назад. „Не е редно, имам си приятел...” Все едно дяволът на изкушението се беше вселил в него и проговори от негово име „Нали не е тук сега, какво значение има, наслади се на вечерта, почувствай живота. Един ден ще съжаляваш, че си изпуснала момента, защо трябва да е така?” и се наведе отново към нея. Тя се опита да каже още нещо, но изкушението беше твърде силно и тя се поддаде. Устните им се сляха и тя усети смесица от цигарен дим и алкохол, заедно с аромата на ментови бонбони. Хареса ù и продължи да го целува, страстта се надигна в нея и тя погали лицето му, усети наболата му брадичка и ù стана още по-хубаво и целувките ù се услаждаха още повече. Уплаши се и отново се дръпна назад, опита се да се противопостави на хубавото чувство, опита се да се сети, че там далеч има някой, който мисли за нея и който я чака... Този път това чувство надделя въпреки красивите думи, които изричаше Той... Тя влезе в коридорчето пред стаята, погледна го в очите и каза, че съжалява. Ръката ù беше на бравата, но се върна за още една последна целувка, върна се за да вкуси смесицата от цигарен дим, алкохол и ментови бонбони за последен път и затвори вратата след себе си.  

© Мария Найденова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??