17 мая 2009 г., 13:04

Човек - това звучи съмнително 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
962 0 2
1 мин за четене

Две причини –

 

Причина за човешкото разочарование е самонадценяването, което реалността ежедневно ни разкрива. Причина за човешката глупост е отказът да се приеме това разкритие.

 

Два признака –

 

“Чувствам се млад” е израз, който еднозначно сочи, че вече си стар.

----

Да остарявам е да търся удобства и… удобни разсъждения.

 

Две истини –

 

Най-изумителното на действителността е, че тя концентрира даровете си в малцина и студено нехае за всички останали.

----

Онзи, който съумява да поеме дъх с пълни гърди, не се нуждае от признанието на останалите затуй, че е способен да диша.

 

Две иронии –

 

Умът не превъзхожда сърцето, но тъй характерно за сърцето е да позволява това.

----

Да чувстваш е най-лесното (кой ли не го прави), да мислиш е най-трудното (кой ли го умее) – пък и ето защо е възможен подобен израз: “мисля, че тоя човек е безчувствен”.

© Едуард Кехецикян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Като завръщане към първоосновата на личността...
  • Напомня ми "Към себе си"... с едно несъгласие, действителността концентрира даровете си в онези, които могат да понесат бремето им, другите просто биват смазвани от тежестта на даряваното.
Предложения
: ??:??