25 янв. 2013 г., 20:17

Да, това е понятие 

  Проза
582 0 0
2 мин за четене

- Да, това е понятие за признание и собственост на притежателя. 

- Охо... Но аз имам друго виждане.

- Какво е според теб?

Ами, аз съм против частната собственост. Само семейството си остава такова. Но неговите членове трябва да имат право на собствена свобода, а не свободия. Основна единица, която да ги сплотява, да бъде Любовта.

- Това е основата на всичко, Мария. Любовта е цялата  Вселена и Космос. Хайде сега, че искам да ти покажа много неща!

   Тишината и спокойствието успокояват сетивата ми. Изпадам в леко опиянение.

- Мария, Мария, чувам като шепот гласа на Абраам Хатми.

- Извинявай, Учителю. Нещо ме опияни.

- Да. Уловила си спокойствието. То е тази вид енергия, която те зарежда положително и ти става толкова леко, че забравяш къде си.

- Да. Сега вече знам защо човек се чувства неспокоен. Защото я няма тази тишина. А само крясъци и агресия. Просто, пълен хаос.

- Ей, вие, дето сте на твърдата земя! Научете се да търсите причината за всяко нещо, което е причинило неспокойствието! Ако я откриете, постарайте се да я премахнете и тогава ще имате спокойствие! А то, както казах, ще ви зареди с положителна енергия.

- Мога да съм ти само благодарна за твоите добри съвети, Учителю. Нямам търпение да разгледам  града на Светлината. Може ли да тръгваме?

- Разбира се.  Ще тръгнем. Тук е истината. За теб ще бъде всичко чудеса, но не е така. Има природни закони, които трябва да се  изучават и спазват.

- Кои по-точно? 

- Ами, законите на паденията и възкачванията по скалата. Когато паднете, трябва бързо да станете и тогава няма да има последствия.

- Да. Разбирам те. В моя живот вече не мога да ги преброя.

- Такъв е животът на земята. Но тук, в  Кайлас, не властва този  закон. Тук всичко е научено с много превъплъщения на Земята. Тук човешкото същество е велик скулптор, който с виртуозност моделира. Превръща се в учител и предава знанията на своите ученици на Земята. Но си избира учениците.

- Как ги избира, Учителю?

- Ами, според ориентацията.

- Какво значи ориентация?

-  Това значи професионална ориентираност на дадена личност и нейния духовен и интелектуален потенциал.

- Значи човек след много превъплащения е развил дадена дарба и във всеки нов живот на земята я доразвива?

- Е, хей... Не очаквах от теб този отговор.

© Мария Герасова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??