5 июл. 2016 г., 09:49

*** 

  Проза » Другие
568 3 2

Целунете децата си за лека нощ. Прочетете им приказка. Подарете шоколад на приятел. Или храна на бездомник. Разчистете стаята си. Бюрото, натъпкано с ненужни вещи. И живота - от токсични хора. Завий любимия човек, когато му стане студено. Прегърни го. Лека целувка по челото, страстна по устните, сплетени ръце. Топли тела. Шум от река, природна забележителност, придружена със студена бира, лагерен огън, сън на открито, пускане на огнени фенери. Мирис на планински, раздиращ белите дробове, кислород. Кафе. Издигаща се пара, образуваща фигури в хладна сутрин. Помогнете с покупките на възрастна дама. Да пресече улицата. Слушайте Музика, много Музика. Влюбете се в герой от книга. Ходете голи вкъщи. Обичайте телата си. Впускайте се в приключения. Поне веднъж си позволете да мислите импулсивно, да действате според водещите чувства. Сгответе си нещо вкусно и го изяжте с удоволствие. Изпратете писмо до някой близък. Прегърнете родителите си. Смейте се с глас, шумно. Плачете още повече, ако ви се плаче. Викайте. Оцветявайте.

© Любослава Пиринкова Все права защищены

Утрешният ден е неясен, а този ни е даден. Изживейте го. :)

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??