15 мар. 2013 г., 20:41  

Е, малко да се... 

  Проза
566 0 2
1 мин за четене

- Е, малко да си поотдъхна. В какъв смисъл старото човечество?

- Хората ще променят психиката си. Ще започнат да правят само добри   дела, защото ще осъзнаят истинския път в живота. Има един закон, който се нарича еволюция. Силните видове се развиват, а слабите отпадат. Не виждаш ли, какво става на земята? Масово хора умират. Слабите не издържат, това голямо натоварване.  В момента от изток ви  се изпраща много силна енергия. Става прочистване на Земята. Тези, които издържат това голямо натоварване, ще бъдат новите хора, с новата психика и ще съградят Новото време. 

- Радвам се, че ще дойде това, Ново време. Хората ще станат по-добри и ще си помагат един, друг. Ще бъдат като братя и сестри. Не знам дали ще  доживея до това време!

- То наближава. Скоро ще дойде.

- Хората вече не вярват, че ще дойде това време. 

- Няма да властва вечно на земята злото, Мария.

- 2026 година Доброто ще се възкачи на престола и ще настъпи мир на планетата Земя. Посветените отдавна работят за това време. Вече се материализира. А сега, хайде да тръгваме!

- Да, тук е много приятно, но не можем да останем повече. 

-  Вибрационното ниво се завишава. Ти не си готова и няма да можеш  да издържиш на това. 

- Какво значи "това"?

- Трептенията на твоето тяло. Тук и налягането е много голямо. Човешката същност, като твоята, не може да го издържи.

- Добре, Учителю. Да тръгваме!

   Излизаме през светлинната зала и наново сме в коридора. Пред нас се изпречва светлинна фигура. Приближава се до Абраам Хатми. Поглежда го с усмивка и той отговаря с усмивка.

- Великите посветени се събират в събирателната зала. Казват, че ще дойде и Исус.

- Моля те, Учителю! Искам да ме заведеш там! Знам, че ще ми е трудно да бъда сред тях. Те са същества от един висш свят. Човешки същества с висша добродетел. Не знам как ще ме приемат!

 

 

 

© Мария Герасова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Може да не е тълкования. А може да е преживяване. Оставам на вас да прецените Напред във времето.
  • Това притча ли е или тълкование от библията?Хубаво е пресъздадено.
Предложения
: ??:??