16 июн. 2007 г., 12:55

Една мечта 

  Проза
969 0 3
2 мин за четене
     - Отпусни се! Тази вечер си изцяло в моите ръце...
    Двамата сме в банята. Тя е просторна, има свеж аромат на цветя. Той пълни ваната, слага пяна. О-о, колко е секси, когато се навежда.
     - Ще те оставя за малко - прошепва той.
    След малко се връща само по боксерки и тениска. Бавно се приближава към мен, целува ме и започва да ме съблича... Стига до бельото ми... Обгръща ме с ръце и разкопчава сутиена ми. После нежно придвижва ръцете си надолу, галейки кожата ми. Смъква и бикините ми. Вече съм напълно гола пред него. Полазват ме тръпки по цялото тяло. Сякаш той усеща притеснението ми и ме притиска силно към него. След това ми подава ръка, за да вляза във ваната. Потапям се и водата закачливо ме докосва. Той си сваля тениската и се потапя във ваната при мен. Застава зад мен и аз се облягам на гърдите му. Със силните си ръце ме обгръща под гърдите и отново ме притиска. Така, сгушена в него, оставам известно време в наслада...
    Бавно ме пуска и излиза от ваната. Взема кърпата, подава ми ръка, за да изляза и грижливо увива кърпата около тялото ми. Набързо той се подсушава и излизаме от банята. Води ме към спалнята. Кани ме да седна на леглото. Подсушава ме с кърпата и ме облича в копринено нежна нощница. След това ме оставя легнала на мекото легло и отново ме оставя за малко.
    Докато го чакам, си мисля: "Колко е нежен и добър с мен. Заслужава и аз да проявя същото към него. Всичко това е с една едничка цел - да ме люби. Вече би трябвало да съм готова да му дам това, което желае, но дали..."
    Ето, че той се връща, отново облечен по тениска и къси гащета. Ляга до мен и започва нежно да ме целува по устните и по шията. Тогава аз заставам отгоре му, целувам го и го галя нежно. Посягам към блузката му, надигам я нагоре... Но той хваща ръцете ми и ме спира.
     - Какво правиш? - учудено ме поглежда той.
     - Мисля, че това, което ти желаеш.
     - Малката ми тя...
    Поглежда ме с неговите дълбоки и влюбени очи и с нежна усмивка на лицето.
     - Още не си напълно готова за това. Усещам го.
    Притиска ме здраво към гърдите си, а аз се отпускам в обятията му. Така заспивам в прегръдките му до сутринта.

© Мария Нилолова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??