29 авг. 2022 г., 11:09

Експериментите на живо продължават 

  Проза » Другие
244 2 8
1 мин за четене

Историята доказва – няма повторение на епохите, времената се менят, а хората ги водят в тия промени.

И сами го виждаме – това, което Библията посочва като гнусота, за „модерните“ западняци не само е норма, но и идеал.

А най-лесно се натрапват промените на децата – чрез тях на обществото.

Засега се използва прословутото „джендърстване“ – тоест, самооценката. Момченце, ведро, нормално – но му внушават, че е момиче. С последствията. Най-често налагани психологически, а после и оперативно…

И де да беше само изпедерастването… Там има шанс нагонът от Майката Природа да надделее над внушенията…

Ами в момента вече се разчовечва човекът.

На запад на мода е fursonas. Тоест, самовнушението, че си животно. С козина, без човешки език и елементарна култура.

Това тръгва от Австралия, където немалко деца вече ръмжат, мяучат, седят свити на кълбо…

Котки и кучета…

Психолозте отбелязват – засилват се подобни опити за внушение върху околните – ние сме други, различни.

То, вярно – всяко поколение иска да се различава от предното, обаче… Преминаването в животински вид е вече опит за гавра над еволюцията. И скок назад…

Външните белези – от рисунките по лицата до изрязаните дупки на дрехите отзад /за опашките/, са част от новия „субетнос“, както ни го представят идеолозите му.

А за вътрешния свят психолозите тревожно отбелязват – разрушаване на личността.

Но – нима на модерния свят са необходими цялостни, здрави, смислени личности?

Леко избръмчали – иначе как ще приемат несправедливия и смазващ свят…

Да ти е кеф да си отидеш…

 

 

Към блога ми /вредно за бивши съветски граждани и тролове/ - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Връщане към природата. Светът - джунгла и Маугли, до Маугли... Тук-там по някой Тарзан, за цвят...
  • Благодаря, Елке!
  • Ужас наистина!
  • Благодаря, Антоанета, Миночка, Красе, Нина!
  • Ужас, до там ли стигнахме!
  • "И скок назад…"- не скок, а летене с огромна скорост; и като каже някой- в кой век сме..в този, в който създаваме; образованието дава сила да се върви срещу вятъра, а липсата на такова - фиуууу ; в училище за деца до 10 години има 3 тоалетни, третата за тези, които не могат да си определят пола.. не е майтап, а факт;
  • Ние ще се самоунищожим, това е факт! Не ни трябват войни, те само помагат по бързо да се погубим!
  • Аз нямам коментар. Без думи съм от възмущение!
Предложения
: ??:??