17 апр. 2019 г., 07:52

Епидрами 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
728 8 19

Афродизиада

Духвалка

Бели рублини

Дамата с хероина

Порно с тон

Тръмплинг

Баснослонова кост

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Елка!
    Старая се,старая!😃
  • Духовито! Поздрави и дерзай!
  • Благодаря за коментара и поздравите, Красимира!
    Приеми моите сърдечни поздрави и пожелания за успех!
  • Този литературен стил спасява балона да не лети много високо и от слънцето да изгори... защото закъде със спукан балон след това... Безспорно хубаво словотърсене Поздрави, Стойчо!
  • Благодаря, 👼!
  • Гавраил, Нина, моля, не ме насърчавайте, защото този раздел от литературата е неизчерпаем в сегашната ни действителност и ще взема още да се увлека,пък увлеченията водят към извора на пороците...
    Благодаря ви за подкрепата и поздравления от моите непретенциозни желания!😃
  • Хареса ми! Поздрави!
  • Нещо ново което носи своята изненада и възхищение.
    Поздравления!!!
  • Катя,има и други словотворчески опити много преди моите.Радой Ралин, Иван Радоев,Никман,Евтим Евтимов, Трифон Кунев (още преди социализма) и едва ли мога да изредя всички...Но това е нещо което липсва в сегашната литература и не знам защо...
    Лидия, още от древността сатирата е важен фактор в душата на обществото.Езоп,Ювенал,Сенека, това е малка част от творците които споменах са използвани този литературен стил,за да покажат или изобличат смешната страна на човешките нрави.
    Благодаря ви, момичета за оценката и коментарите!
    Пожелавам ви хубава пролет и много любов!
  • На това се казва не творба, а явление! Малее, какво новословие! То някои работи не стават само с ядене, иска се и акъл!
  • Забавно е За първи път чета нещо такова.
  • Благодаря ви, Лидия и Младен Мисана!Ние сме малка нация,но навремето Кан Ювиги Испер (Аспарух) решил, че тази вода на Дунава е питейна за конете му и тази земя на юг от нея е подходяща за племето Му...Моят брат спореше, че ако не е решил да се ограничи с тази райска дан,е можел да продължи към Тиса и Елба!
    И Негово Величество дори упрекнал брат си Кан Алцек, че нахлува в днешна Италия.Там има области в които още пазят нашите традиции...Българи,Булгарелли и т.н.Но темата е неподходяща за днешната действителност.
    Благодаря още веднъж!
  • Този Тръмплинг май че майката ще ни разгони. Но и всички останали неща, които си изредил в тези ефектни неологизми, Стойчо. Поздравявам те за изобретателността и за удоволствието да те чета!
  • Забавно словотворчество.
  • Благодаря ви, Мария, Миночка и Мариана за вашето отношение към хумора!
    Дано с него нашето творческо поколение премахне на обществото тумора!😃
  • И Баснословната кост и Тръмплинга много ми допадат, хубава хрумка. Поздрав за това!
  • Поздравления, Стойчо. Харесаха ми "епидрамите" ти.
  • Мариана, творческата разкрепостеност е първото условие,за да излезем от дупката на предразсъдъците в които сме заринати от духовното невежество на"елита"!
    И мисля, че това добре знаеш...😉 Пепи, благодаря за подкрепата!😘
  • Парлацент
    Психивятър
    Журналимистика
    Алкохолог
Предложения
: ??:??