12 апр. 2021 г., 08:05

Еротичен лов 

  Проза » Юмористическая
646 0 2
3 мин за четене

 

Със сигурност мнозина от вас знаят, че носорогът е много опасен звяр. Всеки професионалист, занимаващ се с безконтролното избиване на екзотични, редки и застрашени животни ще потвърди факта, че често той е по-опасен от лъв, по-смъртоносен от наемен убиец и по-злопаметен от бивше гадже... Също така всеки от тези ловци на трофеи ще потвърди още, че сред най-известните му качества са: късогледството, инатът и злобата, с която те преследват жертвите си (но само докато ги виждат...)

Обаче малцина дори и от тях знаят един начин, по който този тонажен звяр може да бъде убит дори... без оръжие... Тази тайна бе разкрита от човек, който без да е роднина на Тарзан, има няколко такива успеха. Методът се основава на това да се обърне физиологията и психологията на носорога срещу самия него...

И така. Първо, знаем че той е късоглед, и второ, факт е, че докато вижда своя противник, той не спира с опитите си да го унищожи. Точно на тази база се уповава и начинът, по който се достига до крайния успех.

И ето, че е време да разкрием и самата методика на този немислим подвиг, достоен за самия Херкулес. Първата стъпка е да се открие дърво, на което често ходят носорози за да се почесват. Намериш ли го, тогава се качваш на него и чакаш. Неминуемо в един момент все някой от тях ще пристигне подгонен от дразнещия го сърбеж.

И тогава с един скок скачате върху предния му рог, който всъщност се оказва и ваш стол... В този миг и той ви забелязва и верен на инстинктите си, започва да ви преследва...

Носорогът не е прочут с интелектуалната си мощ, дори напротив, затова и няма как да се досети, че мисията е фактически невъзможна. Тъй като това животно никога не се отказва, той продължава преследването до край!...

А краят е съвсем елементарен и логичен - неизбежен инфаркт... И когато падне мъртъв, на вас не ви остава нищо друго освен да станете и да си вземете трофея...

С този метод на лов е свързано само едно неудобство - след всеки такъв, трябва да си сменяте гащите, но тъй като там климатът е горещ, нищо не ви пречи да го практикувате и гол...

Освен това при този метод се наблюдава и ефект на пристрастяване при практикуващите го, към адреналина, но и... не само към него...

И един съвет към всички начинаещи - при първия ви такъв ловен излет, не е лошо и за ваше удобство, да се подсигурите с вазелин, или някакъв друг доказан лубрикант, за да сте сигурни, че ще успеете да Поемете това предизвикателство...

Освен това е хубаво да потренирате скока, защото няма да е никак приятно, ако вместо върху рога, се окажете пред муцуната на добичето - тогава изходът ще е малко по-различен...

Пожелаваме успех на всички ентусиасти с посланието, че всичко е в техните ръце... или по-точно казано, в едни други техни анатомични части...

ПП

Друг плюс при този лов е, че винаги може да се върнете към преживените емоции по всяко време и то не само визуално, или чрез снимков материал. Достатъчно е просто да седнете отново на рога с леко подскачане, имитиращо тръс на носорог...

ПП - 2

Тази статия бе публикувана за първи път на 02.02.1952 година в списание "Ловът - спорт, или любов". Всяка връзка между нея и факта, че днес всички видове носорози са на чертата на пълното изчезване се приема... за напълно случайна...

 

21.10.2017.

 

Георги Каменов 

© Георги Каменов Все права защищены

Произведение участвует в конкурсе:

Хумористичен разказ »

21 место

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Според мен си е разработен, Довереница.
    Благодаря ти за включването.
  • Имаш добро чувство за хумор, вероятната ситуация е доста забавна и от това би се получил страхотен разказ.Само се напъни да го разработиш.
Предложения
: ??:??