10 июл. 2009 г., 02:03

Галия 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
834 0 0

Картинка.


Маса, дълга дървена маса (20 метра); около масата дървени столове, много столове; на масата дървени чинии, много чинии; около чиниите - дървени прибори, много прибори; в чиниите месо - свинско... в едни чинии цели глиганчета, в други - части от глигани; около глиганите в чиниите - вино... червено... много вино... в чаши... дървени чаши; между глиганското и виното - салати - зелени... със зеле, моркови, маруля и сол; цялата маса е отрупана; по столовете насядали гали; около насядалите гали - още толкова правостоящи гали с дървени чаши в едната ръка и бутчета в другата, устите им пълни с месо и салата; около галите в десния край на масата, на около метър от последния седнал гал - друг гал, с мандолина в ръце - дрънка мелодично; до него на земята седнал друг гал с бутче в ръка - пее що-годе правилно; дървената маса е забита в почвата и заобиколена от планини във всички посоки; почвата е покрита с гъсти треви и тук-там мечове, щитове и каски; планините покрити със смесени гори, а там, където няма дървета, има дървени колиби; в небето се мяркат малко на брой облачета; слънцето пече; навсякъде кипи бохемски живот и забавление!

© Константин Соколов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??