12 мая 2023 г., 23:37  

Гешев ми става все по-симпатичен 

  Проза » Другие
356 6 8

Главният прокурор Иван Гешев ми става все по-симпатичен, а след опита за покушение срещу него ми напомня образа на комисар Корадо Катани от сериала "Октопод", блестящо изигран от големия италиански актьор Микеле Плачидо. От няколко години чувам чакалския вой срещу него - постоянно усилващ се. Днес той беше предаден и от своите, подобно на Христос. Своите собственоръчно го разпват. Една млада и амбициозна урва-чуждопоклонничка и един дебелан, който хвърли не една глава от своите приближени на хиените, за да си спаси тлъстия задник. Но в конкретния случай те най-вероятно изпълняват заповед на нечий посланик. Преди време гледах едно интервю с Гешев, където той говореше за Новия завет, цитирайки текстове от него съвсем свободно. Видът му е на високоинтелигентен човек за разлика от питекантропите в НС, в партиите състоящи се от негодници и плужеци-кариеристи, както и на типовете, изкарващи си хляба в съдилищата. От всички главни прокурори преди него той единствен се опита да закопчее някои от едрите риби и разбира се стана неудобен. Тъжна гледка е родната действителност!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Подобни размисли спохождат и мен, Младене...
    Поздравления за изразената позиция!
  • Ами замислете се кой ги праща тия негодници в НС! Протестиращи пак няма...
  • Да, така е.
  • Стигнали сме дъното и упорито лазим по него, вместо да се оттласнем. Толкова гъзолизци има около нас, че от слюнката им все по трудно се предвижваме! Подкрепям те, Младен!
  • Мисля, че мафията победи и първата жертва е Гешев. Това е тъжно, защото държавата ни потъва в още по-голяма криза.
  • Нямам представа какво става в момента, изглежда пълен абсурд. Но съм съгласна с мнението ти за главния прокурор. Факта, че отдавна искат да го отстранят означава, че не играе за тях, а може би наистина е на страната на справедливостта.
  • Благодаря ти за подкрепата на моите текстове, Иви! Дълбоко съм трогнат
    Много си права - гущерът реже опашката си. Но гледката е много грозна. А случващото се във ВСС е направо отвратително. Всички там са кукли на конци.
  • Бушоните гърмят, а гущерът реже опашките си! Познато!😉
Предложения
: ??:??