25 дек. 2015 г., 16:47  

Голямата работа 

  Проза » Рассказы
794 0 2

 Голямата работа (23.12.2015)

 

Хвана вратата на заведението, ругаейки:

-     Една работа не можете да свършите като хората. Имам чувството, че съм наел малоумници. Ей тоя клошар виждате ли го? – посочи към мъж в дрипи. – Ще ви изхвърля и ще отидете при него. Заплатите им били малки. По триста и петдесет лева чисто всеки месец ви давам. Някога да съм прескочил месец да не съм ви платил? От вас искам само да бачкате и изпълнявате каквото ви се нареди. Другия път като кажа да се почисти, щом няма препарат, ще го излижете с език. С триста и петдесет лева заплата не ми казвайте, че не са ви останали пари един препарат да купите!...

 

Продължението ще прочетете в следващата ми книга, която носи заглавието на разказа - "Голямата работа".

© Пламен Петков Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Katriona (Кети Рашева), благодаря ти. Исках да е разказ, а не някакъв анализ на ситуацията, да е интересно. Надявам се да съм успял. По едно време пак тръгнах да го правя криминален разказ, но се спрях, поизтрих малко, за да продължа началния замисъл.
  • Днес се иска кураж даже за написването на такъв разказ, поздравявам те!
Предложения
: ??:??