22 апр. 2007 г., 22:39

Гришата 

  Проза
1063 0 9
1 мин за четене
В мен се е влюбил един гъсок...
Да, точно така! Онези огромни, бели птици, които се къпят в реката и стъпват тежко и наперено една след друга.
Моят "любим" се казва Гриша.
Гришата си има банда - Бандата на Гришата. Състои се от един бял пуяк с доста дълга вратовръзка, една кафява пуйка, една кафява кокошка и една качулата кокошка. От време на време към бандата се причислява и едно петле от ония... декоративните.
Истината е, че Гришата е отгледан от пуйка. Затова не признава никой друг, освен пуйките.
Спечелих любовта му с една шепа залчета. Ведага, щом ги излапа, реши, че е влюбен в мен. Изкълва си ги направо от ръката ми.
Оттогава, щом ме види, изпълнява един и същ ритуал. Първо надава мощен тръбен звук и с люлееща се походка бързо, бързо притичва при мене. Следва поклон, при който шията му се извива като питанка надолу и клюнът му опира почти до земята. След това, като си бърбори нещо, започва да ме сваля. Поклъвва ме приятелски ту-тук, ту-там... Например по ръцете, по краката и изобщо навсякъде, където може. Аз се пазя, но все пак му позволявам. Защото това е съвсем приятелско и нежно поклъвване. Но ако има чужд елемент наоколо, положението се усложнява. Веднъж кучето Светльо пожела да го погаля. Обаче Гришата не разреши. Толкова жестоко го изкълва, че горкото куче направо се отказа... В такъв момент ме пази от всички. Включително и от други хора и от деца. Иска ме само за себе си!
Последния път се качи върху мен, защото бях клекнал. Започна да ми скубе косата и да си вре гагата във врата ми. Беше много забавен...
Но винаги след такъв "секс", се къпе доста продължително в реката. Явно смята, че аз съм много мръсен за него.
За малко да ми се прииска да бъда гъска. Сигурно щях да получа най-големите нежности в гъшия свят. Обаче по-добре, че не съм... Ако трябваше да снасям такива големи яйца... А и да ги мътя толкова време!
Неееее, благодаря!

P.S.  Тоя дивак ме ухапа! Сега си търся жена. По-мекичко едно такова и по-удобно. Освен това няма такава твърда и мощна човка и ако рече да те клъвне, откъсва ти главата от кръста. Да се не мъчиш...

© Пенко Пенков Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??