22 мая 2014 г., 17:47

Хендс фри 

  Проза » Юмористическая
1405 0 6
1 мин за четене

ХЕНДС ФРИ

 

        Като видиш някой, че върви, ръкомаха и си говори сам, не се оглеждай за кукувиче гнездо, а да знаеш, че е с хендс фри, демек, със свободни ръце: затова и ръкомаха.

   Сега със свободни ръце е три/четвърти от българското население, щото е безработица. Човек, като е безработен, няма пари и с никой не се събира, щото - за да не харчи. Като си седи сам и повечето време дома, човек поради липса на други събеседници, почва да говори на себе си. Оня, другия в него, започва да му отговаря, възниква спор, а при спорът се ръкомаха.

         Следователно, на човек са му нужни свободни ръце, за да си ръкомаха.

       Дългогодишните ми наблюдения показват, че едно време в родния ми град вървяха, ръкомахаха и си говореха сами само трима: Изито, Жорко и Софчето. Сега, ръкомаха си сам всеки втори и то без от ухото му да е провиснал кабел, или да го е защипал с щипка.

     - Хендс фри е – думам си на глас и аз, и лекичко врътвам дланта около китката си. Нали и на мен са ми свободни ръцете. 

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??