9 янв. 2015 г., 16:07

Индиферентен 

  Проза » Юмористическая
897 0 2
1 мин за четене

ИНДИФЕРЕНТЕН

 

            Ще рече безразличен, ама към всичко. Аз, дето се обръщам подир всяка една пола, убий ме не вярвах, че такъв човек може да има. Чувал бях, че Буда го е бил постигнал, но било е отдавна и не у нас. Не вярвах, но ето че срещнах Капчо.

            Тъй го наричат още от детската градина, щото все се капел със супите и манджите. Вече никой не се сеща, как е по кръщелно. Сега по-малко се капе, но винаги води за къса сиджимка едно проскубано кученце с неустановен произход. То също е индиферентно, щото нито с кокал можеш го съблазни, най-малко пък с кренвирш. Може да е със запушен нос, понеже и подир разгонени кучки не души. Но стига за кучето.

            На Капчо не му е запушен носа, щото съм го виждал да изпуска дим от цигарата си през него, но и той е индиферентен към жените. Към мъжете също. Пие всичко, даже и нафтата не изплю, кога точехме резервоара. В църква не влиза, в джамия също. Зиме и лете ходи с кожено яке и фес, значи и към климата и климатичните промени е безразличен.

            Гласува, за който плаща повече, но пък с парите черпи всички, и свои и чужди, поради което врагове няма. Приятели също, щото кой е толкоз луд, та да се обозначи като капчов приятел.

            Има обаче последователи и то все повече. Помня ги от преди 20-тина години, като хора с амбиции и приливащи от големи, и различни желания. Отначало съвсем плахо, а сетне все по-подчертано, по единично и на цели групи се капчовизираха.

            Може да е мода, ама на дали, защото и Капчо, и последователите му са безразлични и към модата. Тогава ще да е синдром, ама на кой ли му пука? Нали такава е „генералната линия” на партиите: „плебеи на таз страна, капчовизирайте се”!

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??