След 10 години
“Глупачето” беше пораснало. Бе се превърнало в прекрасна млада жена. Стила вече беше друг. И помен нямаше от пънка. Сега се събираха голяма компания да посрещат Джулая морнинг на Паша дере. Заформяше се луд купон. Пътя до там беше лунен пейзаж и голямо изпитание за всеки шофьор.
2010 година
Яна и Калин бяха на почивка в Лозенец. Юлиян, техният син тази година отказа да летува с тях. Вече беше 15 годишен и му гласуваха доверие да се гледа сам. Обичаха да почиват в това селце. Беше спокойно, интимно. Винаги гостуваха в един и същи семеен хотел с чудесно обслужване. Калин си носеше адвокатските дела и работеше под плажния чадър. Яна предпочиташе да плува, вместо да се пържи под жаркото слънце. Нещо ú правеше слънчеви зайчета. Присви очи и тогава го видя в целия му блясък. „ Да му се не види този Ивайло бе. Безсрамно готин е станал.” Неусетно Яна си глътна корема и изпъчи гърди. Към обед телефона ú подаде сигнал за съобщение от Фейсбук. Писмо от доктор Ох боли: “ Дресьора чака малката маймунка в клетка 35”.Кръвта ú буквално се оттече от нея. Започна да се озърта, но не го виждаше никъде.- Яна, пребледняла си! Зле ли ти е! – се загрижи Калин.- Май ме е хванало слънцето! Ще се прибера в хотела де си почина!- Да дойда ли с теб?- Не, не е нужно! Ще хапна и ще си легна.Мислите на Яна препускаха. На рецепцията потвърдиха съмненията ú. Знаеше, че прави грешка, но не можеше да се пребори със себе си. Той отвори още преди да е почукала. Сърцето ú блъскаше в гърлото. И пак беше малко момиченце, а той момчето дето гледа лошо.Изтръгна я от нищото! Поиска я, а тя му се подари, отново. Емоциите избухваха една след друга. Трепереше, плачеше, смееше се. Боже, колко жива се чувстваше!Лежаха на земята задъхани, потни и щастливи.- Мислех, че никога няма да изпитам това отново!- С мъжът ти различно ли е?- Той е... да кажем доста властен и изисква подчинение. Секса с него е цената, която плащам за всичко друго.- Защо не го напуснеш?- Заради това другото де! А ти как се справяш?- Два брака, един развод.- Значи си женен! А тя къде е?- С приятелки в Италия. Имаме отворена връзка и двамата сме доволни.- Как ме откри? И по-важното е защо?- Импулс може би! И никак не си трудна за откриване с този Фейсбук. Тагваш се навсякъде. Ръсиш трохички и по тях и ей ме тук. Видях, че имаш син Юлиян 15 годишен ! Името и годините ме смутиха!- Не е твой син, ако това те тревожи! Де да беше! Трябва да тръгвам!- Ще дойдеш ли утре пак!- Ако е писано! – му се усмихна Яна. Целуна го дълго, като за последно.Върна се в стаята си. Заличи си профила във Фейсбук. Каза на Калин, че иска да се приберат във Варна. Беше убедена, че той знае защо. Той винаги и всичко знаеше за нея. Това беше неговия начин да получава от нея всичко каквото поиска. Нейният избор на единия да се продаде, на другия да се подари. Кой ще я оцени по достойнство?
© Дани Сулакова Все права защищены
благодаря от сърце!
Яна, признавам си...върна ми емоцията. А мислех, че и този мост съм изпепелила.