5 апр. 2007 г., 12:49

Историята на една любов 

  Проза
1226 0 2
1 мин за четене

Историята на една любов

   

       Едно момиче, на име Таня, имало най-добра приятелка - Силвия. Един ден Таня показала на Силвето новото момче в класа си. Неговото име било Иван. Момчето било много красиво и Силвия веднага го харесала. Дори след няколко дена разбрала как се пише в чата.
        След като се запознали, момичето било много щастливо и с всеки изминал ден се влюбвало все повече и повече в него. Но трудно успяла да докосне сърцето му...
        И след дълго време и опознаване, Иван я харесал. Въпреки, че само чатели и той не я беше виждал на живо, те имали много и хубави спомени...
       Но изведнъж нещо станало... За една нощ момчето се променило... Променили се и чувствата му към Силвия... Тя не знаела какво е станало и как така изведнъж той я е разлюбил, но въпреки всичко, те останали добри приятели, макар и не за дълго...
       След време Силвия разбрала, че той се е влюбил в друга. Станало и много мъчно, но какво друго да направи, освен да се радва, че той е щастлив, независимо, че е с друга. Силвето се мъчела да го забрави, но не можела... Страшно много усилия положила, а накрая не знаела какво наистина чувства към него...
       Една вечер тя забелязала, че Иван не е добре. Веднага го попитала какво му е, но той не и казал нищо... Оттогава те не се чуват и не си пишат... Силвия страдала всеки ден... Боляло я, защото знаела, че всичко е свършило, че никога няма да си го върне...
       Останалите спомени всеки ден я натъжавали все повече и повече... Въпреки всичко случило се, тя все още таи искрица надежда, че нещата може да се оправят, че те отново ще бъдат приятели... Но ръка за ръка надеждата вървяла заедно с болката...

                                             P.S.

       И прощавай, че се влюбих, не исках, но сърцето победи и макар че те изгубих, аз ще те обичам, но ти не ме мрази... Опитах се да те забравя, но сърцето не ми го позволи, а когато разбрах, че не мога, осъзнах, че вечно ще боли...

© Катету Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??