9 июл. 2019 г., 09:21

 Историята на самурая Су Я (3 и 4 част) 

  Проза » Повести и романы, Юмористическая
434 3 3
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене


              3 част

 Колко дни и нощи Су Я прекара в СаДоМазО и сам не знаеше. В този дом за грешници липсваха прозорци и лъчите на небесното светило нямаше как да стигнат вътре, за да подскажат поне хода на времето. А храна, ИОн СаКа, помощникът на КаТа ДжаСа, носеше когато се пребореше с природния си мързел, а това бе наистина рядко щастие в неговия живот... Тоест, схемата бе класическата, глад и мизерия...
 Изведнъж дочу звук от скърцане откъм неотваряната дълго време врата, и подуши познат аромат. Следвайки инстинктите си на хищник, Су Я, се хвърли веднага в атака...
 Няколко часа по-късно се чу гласът му:
- И така, НаСеКи Са МеТа, какво те доведе при мен след толкова време, освен очевАдното?
- Мууу, ммммм, мляс-мляс - дочу се леко неопределен отговор някъде от областта около кръста му.
- О, господарке, много се извинявам! Как може да бъда толкова нетактичен, и да ви карам да говорите с пълна уста?

               4 част

- Нищо не знаеш, Су Я. Преди три години, само седмица след като те затвори - тук Су Я се замисли. Колко бързо минава времето. А той смяташе, че е в СаДоМазО не повече от седем, осем години - ЧуКа Сам се разкая за решението си, и ти прости. Реши обаче да те накаже с още един ден за назидание, а той, за да не те мисли, отиде да нагледа животните. И точно там го атакува брутално отзад ОтЗаДзе, елитния ни и кротък дотогава грузински коч. От удара господарят ЧуКа Сам си чукна главата в един камък. Една седмица лежа в будна кома (естествено, ТуРаГо НаКоЧа, си направи сепуко в това време), а когато се свести, вече не беше себе си. В тялото му вилнееха духовете на безумието и слабоумието, КуКуРу и ТъПо КоПиЛе, и вече нищо не беше същото в нашия дом, преди обитаван от щастие и любов... Представи си, сега смята злият си враг, КаМа ШиБа, за най-добрия си приятел - тук Су Я не издържа и изплющя една сочна и ароматна псувня - И това не е най-лошото! Тази вечер двамата му сина, НаКуРо СаКа и НаКуРо МиСаКа, ще извършат едно злодейско дело... ИСа СаКа ги е чула как обсъждали отровата за нейния баща, и мой съпруг, докато се е преструвала на заспала между двамата. Стане ли това, КаМа ШиБа, ще присъедини цялата имение на ЧуКа Сам към своето, както го направи вече със себе си и моето легло...
 Самурайската кръв напълни главата на Су Я и той цял се надърви. Това не можеше, и не трябваше, да се случи! И в този миг се усети, че Са МеТа със сигурност има план. Метвайки се върху нея, Су Я, с цялата си твърдост каза:
- И ся к'во прайм?

         *****

/Следва продължение/

15.05.2018.

 

Георги Каменов 
 

» следваща част...

© Георги Каменов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Да, Мариана, въпросът е достоен да се нареди "Да бъда, или да не бъда" в класиката :0))
    А, че тандема е трепач, кой съм аз да отричам очевАдното :0))
    Благодаря за усмивките в коментара ти )
  • Ааа, Ничка, чак тугава веке ша ма ядосаш :0))
    И ще требе да те предизвикам на дуел )
    Моля те, не го прави, че самурайския ми меч го изяде ръждата, но най-вече ме... мързи...
    Разсмя ме тук )
  • Да подскажа ли финалната част?
Предложения
: ??:??