29 авг. 2008 г., 07:40

Изповед на един активен потребител 

  Проза » Юмористическая
2169 0 27
1 мин за четене

Както си шарех в нета, открих един сайт за лично творчество. Супер! И аз едно време съчинявах стихове, даже още си пазя тетрадката. Избрах едно стихче и го пратих в сайта. Беше нещо от рода:

 

                           О,  защо, приятелко, ти ми го отне?!

                           Толкова  го аз обичах!

                           Защо  злата съдба така ме прокле?

                           Ден и нощ аз в него се вричах...

 

 Публикуваха го - не дишах от вълнение. Такъв момент не се забравя никога! А стихчето много го  харесаха, писаха ми коментари и шестици... Не знаех къде стъпвам - просто летях!

И така - всеки ден...

Самочувствието ми на поетеса растеше лавинообразно... Знаех си аз, че ще излезе нещо от мен!

 Един прекрасен ден стиховете ми свършиха. Ами сега?! Седнах пред белия лист,  въртя, суча - нищичко  не ражда тая глава! Ужас! А другите как пращат всеки ден? Да не би да съм по-тъпа от тях? Внезапно ме  осени блестяща идея. Внимателно изчетох всички стихове в сайта, а там се върти едно и също -  звезди, мечти, любовни мъки, сЪлзи и сополи... Копнах оттук оттам и хууубавичко разбърках сместа. Включих  страстите на  max и се получи  разкошен кекс, пардон, стих, който пожъна голям успех,  даже се озова на челните места в топ листата.

И така - всеки ден...

Вече си имам  и фенове, които ми пишат на личната. Голяма тръпка си е да те четат толкова много хора! Чудя се как ли са се чувствали поетите преди интернета? Съжалявам ги горкичките...

Като малка много обичах да рисувам и да си съчинявам мелодийки. Скоро си купих последен модел фотоапарат и снимах котарака ми Чочко в различни пози. Дали да не се завъртя и в другите раздели на сайта, а? Вие какво ще ме  посъветвате?

 

 

 

© Вилдан Сефер Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Какво да правя като съм толкова плодовита?!
    Молете сe:

    Нивга да не секва
    Музата във мен,
    за да радвам вази
    всеки божи ден!

    Ето, пак говоря в мерена реч... Ами талантлива съм си!
  • Е поне честно си го каза , и аз седя и се чудя понякога какво е това изкуство на килограм ,което се предлага ,все пак най известния ни поет Ботев е имал само 20 стихотворения.Как може всички да изкарват толкова много чувства при това всеки ден?!Каква е тази муза -проститутка която ги обслужва? Е аз няма за какво да пиша всеки ден който иска да пише.
  • Развихряй се и в другите раздели, смело!
  • Леле малеее, колко посещения! Голяма тръпка си е да те четат толкова много хора!
  • Четох един разказ на Стефан Кръстев /Цефулес/ за някакъв художник, който нарисувал картина по поръчка на американски ценител - бизнесмен и докато платното съхнело, отскочил да пийне нещо в кръчмата. През това време в ателието се отбил някакъв хлапак - негов племенник; нещо не му харесало, грабнал четката и ударил няколко шарки на платното. После минала чистачката, погледнала и също направила корекции по свое усмотрение. После минали още двама - трима приятели и всички прибавили по нещо, накрая някой лиснал една кофа боя и си заминал. Върнал се художникът и се хванал за главата. Целият му многомесечен труд пропадал. Но след малко вън спряла луксозна лимузина и бизнесменът довтасал.
    Надникнал в ателието и още от вратата се провикнал: "Ашколсун, точно това ми трябваше! От кога го търся този шедьовър..."
  • Благодаря!
  • Ник Razobli4itel е изтрит от ХуЛите заедно със всички публикувани от него произведения.


    <a href="http://hulite.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=40566#40566">справка тук</a> <br /><br />
  • Фейо,
  • Благодаря на всички, които наминаха с добри намерения...
    4i4obrad, такова чудо не беше ми се случвало, но ще го преживея някак си!
  • А сега да те поздравя за разказа, Фея!

    Прегърни Величествената от мен!

    Приятен уикенд!
  • Този разобличител май, доста материал е намерил от тебе Фейо?
    И друг път те копирал със името си!!!
  • Кой и защо?
    http://www.vbox7.com/play:355f2825
    Нямате ли капка уважение, ей ХОРА!!!
    Фейо, горе главата!!!
  • Ех, Вилдан... имала глава да пати...
    Ама пък се чудя - твоят Вилданин финес как ще го постигне друг...
    Голяма заблуда...
    Прегръдки!
  • Настръхнах...от вероятностите...които се срещат и не само тук
  • Аз вече уведомих, Администратор!
    Сигурна съм, че ще се вземат мерки!

    Всичко добро, Фея!
  • И аз ти благодаря за своевременната намеса!
  • Да, прекрасна Фея, този разказ е публикуван в ХуЛите, но с друго заглавие. Даже се зарадвах и помислих, че ти си Разобличител, а аз мислех да ти предложа да отидеш и в ХуЛите.

    След малко ще уведомя администраторите за това нарушение!
    Авторското право е на този, който първи го е отпечатил във форум или в книга, поне така мисля!
  • Иванова, изумена съм! Печатам единствено в сайт "Откровения".Това разказче го пуснах за първи път тук тази сутрин.Явно някой много си го е харесал и си го е копнал, както си е.Не знам в такива случаи как да си пазя и най-вече да си търся авторските права!
    Текстът му (ми) е публикуван тази вечер!
    Публикувано от Administrator на 29.08.2008 @ 19:14:45 в ХуЛите ?!?


  • АХ,мила ми Вилдан, хубавичко ме развесели преди работа, така се посмях-от сърце! Ако питаш мен ,още по-добре е ако се развъртиш и в другите раздели,макар че и в този си МНОГО ДОБРА и достатъчно ни "храниш" с духовна храна! Решението си остава твое, но аз ВЯРВАМ, че и във фотографията ще си така слънчева,както в поезията и прозата! Поздравченце!
  • Хм... усмихна ме
    Поздрави, фейо! 6 от мен
  • едва ли ще стигне полето тук да се изредят всички такива "автори"
  • http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=124304
    Ей ти идея Ама ти вече си го докарала
  • И така - всеки ден...
  • Поздрави!
  • Май с всички е така.
    Поздравления, Вилдан!!!
  • Уауууууууууу! Вилдан!!!
    Немой, мило, ни съ фащай на тая въдица
    Я по-добре си карай ка си знайш
    Има още ляб в теб и в този раздел.
    Не се оправдавай, ами вади ножа и пуцай!!!
    Ама пак мноооого нежно го докарваш, бре, то... дали ша схванат... ама... я, карай как си знаеш
    Прегръдка, Фейо!
    С обич!
  • Вероято изповед на мнозина... като представителна извадка...
Предложения
: ??:??