8 окт. 2015 г., 23:43

Жадни за любов 

  Проза » Рассказы
617 0 3
2 мин за четене

      Жадни за любов

 

 

 

                   Лято. Ваканция. Време за нови запознанства и горещи емоции. Това се случи и с нея. Беше средно на ръст момиче, със стройна фигура, изпепеляващи тъмно кафеви очи и сияеща усмивка. Беше красива. Привличаше като магнит всяко мъжко око. На пръв поглед спокойно, чисто и невинно като ангел девойче. Но само отвън. Отвътре бе като бушуващ ураган, като мощна буря… Жадуваше за допир, мъжка ласка…за любов.

                Тогава се появи той. Също толкова неочакван, колкото и желан. Беше страстна натура. Абсолютен любител на високите скорости, което го правеше още по-секси зад волана. Особено когато я гледаше в огледалото за задно виждане…

                Бяха в една компания. Всеки път когато излизаха заедно си хвърляха от онези тайни погледи между влюбени. Познаваха се от скоро, но очевидно нещо се случваше между тях...

                Понякога бяха като деца. Драчеха се, биеха се… но тези „спорове” винаги завършваха с прегръдка. От онези силните прегръдки, които би искала да продължават вечно. В неговите ръце...

                А когато гледаха филм… Това беше времето, когато не говореха с думи, а с погледи, с очи… Когато той прокара пръсти в нейните…за миг изтръпна. Случваше й се за първи път. Не знаеше как да реагира. Чувстваше нещо, нещо ново, нещо различно…чувстваше, че се влюбва… Сякаш я бе ударил ток. Искрици топлина „хвърчаха” по цялото й тяло. Беше готова. Готова да се хвърли в непознатите води. Готова да бъде щастлива. Готова за него…. Страст бликаше от устните й щом го погледнеше. Нямаше търпение да отпие от него. Но още бе рано. Сега трябваше да крият чувствата си. А след време…може би…

 

 

 

Посветено на Татяна Йорданова - най-истинският човек, когото познавам!
Съдбата ме обича, щом ми изпрати теб! Щастлива съм, че те Имам в живота си! Благодаря, че си до мен!

Изпращам ти най-непокварената си обич, придружена с най-топлата прегръдка! :)

04.07.2013г.

© l.panterrra Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Продължението не е особено приятно. Като почти всички любови и тази стигна своя край...Ех, истински щастливец е този, който намери истинската и успее да я съхрани! Пожелавам Ви го от сърце!
  • Красив разказ! Ех, как ми се иска да има продължение!
    Благодаря за споделянето му!
  • Пиша за историята между мъж и жена. В случая го посвещавам на жената. Благодаря ти!
Предложения
: ??:??