16 авг. 2009 г., 16:54

Животът 

  Проза » Другие
1011 0 3
1 мин за четене

Приятелството между мъж и жена е сложно нещо, ако са имали и нещо повече. Понякога любовта може да е дори по-силна и удовлетворяваща, ако е построена на основата на истинско приятелство. Без значение какво ще стане, без значение какво е било, да сте "само приятели" не означава крачка назад. Може да бъде стремеж към нещо по-голямо. И въпреки че е трудно, трябва да се опитаме да бъдем честни. И да казваме нещата, които искаме да кажем. В края на краищата, трябва да си позволим да сме свързани с някого. И как, когато те е грижа за някого и него ще го е грижа за теб, че можеш да разчиташ на другите да ти помогнат. Да се опитате да продължите напред, да се опитате да замените старите спомени с по-добри. Просто трябва да спрете да гледате назад, за да продължите напред. Но любовта не е сигурна, не може постоянно да се доверяваме, че всичко ще е същото. Не винаги сме готови да продължим, когато се изисква,но израстването е по-важно. Само трябва да се държим, дори и когато сме уязвими, дори голи. И така, ако сте късметлии, старите ви чувства пак ще станат нови. Просто понякога трябва да избягаш, за да се върнеш. Така като се върнеш, да пробваш отново. Нужно е да си спомниш за любовта, която си имал. Не забравяйте, че любовта понякога е изстрел на сляпо. Големият въпрос е - колко багаж да оставиш, за да може да продължиш напред. Историята може да е объркана и сложна, но като почнете, отново ще се влюбите. Решете коя част от миналото си да запазите, за да може любовта пак да се възроди, защото тя не изгасва, а просто се забравя. Винаги ще се обичате, винаги ще те обичам...

© Някой Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??