Циркът в момента е пълен. Използвайки политическото безвремие в САЩ, Кремъл е мобилизирал всичкия наличен политически български отпадък, с който разполага и го е изкарал по площадите на България. Крайно време е да се въдвори ред в политическия ни живот. Надявам се Тръмп след 20 януари с решителна ръка да извърши това. Неговият посланик ще трябва да се разпореди и като за начало ПП-тата да приключат завинаги с политиката. Просто да бъдат разпуснати. Ще им спрат напълно мангизите и финита ла комедия. Нека Кирчо и Кокорчо си хващат пътя - който накъдето му видят очите. Необходимо е също и БСП да бъде разтурена. Много, прекалено много става да има и ВЪЗРАЖДАНЕ, и БСП. Големият бял баща ще се разбере с Путин да бъдат спрени Кремълските субсидии за БСП-то и тази партия ще увехне като препикано мушкато. Партии като ВЕЛИЧИЕ, МЕЧ и пр. не трябва повече да съществуват, защото превръщат с присъствието си политическото българско пространство в цигански катун. Същото важи и за "Има такъв народ". Ясно е, че след разцепването на ДПС краят на двете останали половинки е закономерен и близък. В България не трябва да има повече от 4 на брой партии, защото всичко друго е престъпление срещу българския народ. Вън гнусните ченгярски муцуни от родната политика. Да се извадят всички възможни компромати срещу тях. Крайно време е ЦРУ-то най-после да стори поне това.
© Младен Мисана Все права защищены
Бъди здрав и благословен, vega666 (Младен Мисана)!