28 мар. 2023 г., 01:40  

Кому са необходими комунисти без комунизъм?! 

  Проза » Другие
204 2 3

Комунизмът си тръгна от България като парцалив призрак - призракът, който някога бродеше из Европа. Както е казано:

 

Отиде, та се невиде. Дим да го няма!

 

Но въпреки това не сме радостни, дами и господа. А защо не сме радостни? - справедливо ще ме попитате вие. Отговарям ви незабавно. Не сме радостни, защото комунистите не си отидоха заедно с пустия комунизъм. Те останаха с ред благинки, сякаш че нищо не се е случило. Те затова е виновна целокупната ни нация. Виновна е, че не ги натири до един, било в Сахара, било в пустинята Гоби. И защо питам са ни всичките тези глезени комунисти, щом вече няма комунизъм? Питам и не мога да си отговоря...

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Един познат казваше"Помага се на мъчениците,на трудещите се"и беше прав!
  • Евала, Ачо!
    Напълни ми душата с този коментар.
    Българите са забравили една важна истина - че в Рая не приемат страхливците.
    Затова разбойникът разпнат от едната страна на Иисус бе приет още същия ден в Рая, а не маниакалните праведници.
    Да се поучим от французите - каква смелост, стигаща до масовост, и борба до дупка.

    Многократно съм го писал в този сайт: Единственото спонтанно нещо в България е бил и ще си остане - спонтанният аборт!!!
  • Криви комунисти,демократи,патриоти и разни други идиоти.Но трябва да се знае че не са само криви но и много крадливи!
Предложения
: ??:??