|
(моля, лица под 18 и лица с твърди религиозни убеждения да не четат)
... и сътвори Бог човека от кал, по свой образ и подобие. И за да не бъде самотен, направи Жената от реброто на Мъжа. Но, за да се различават един от друг, сложи повече кал на гърдите евини, а после ù даде по-дълги коси и по-голям ханш. И тъй като материалът се оказа на привършване, жената получи дълги и слаби крака, малка талия, фини и нежни ръце и по-малко мозък. Погледна Бог Мъжа, а после Жената. Личеше си колко е напреднал в грънчарството с втория опит... Засмя се. Търсеше несъвършенства в съвършенството на Ева. И рече Бог: - За да си все така съвършена, нека цял живот си на диета от ябълки! - Защо ме наказваш с нея, Господи? Аз не обичам ябълки - оплака се мъжът. - Да... - замисли се Бог. - нека любовта на мъжа минава от днес нататък само през стомаха. А най-хубавите ябълки - за прасетата... - Но аз обичам свинско - рече мъжът. - Добре! Значи няма да останеш за дълго в Рая. Там има само ябълки... На земята ще бъдеш щастлив, заедно с прасетата. Освинвай се колкото искаш... - А Ева? - попита мъжът завистливо. - Нима тя ще остане в рая? - С тези гърди, едва ли... - рече Бог и се почеса по-главата, защото усети колко олекна в мислите си, колко натежаха слабините му... И за да си намери повод да си поиграе с тях пак, даде на Ева сърце. Сложи го по средата между гърдите ù, малко под лявата. И рече: - И нека Бог живее само в сърцето ти. Открий Бог със сърцето си, за да го познаеш после с ума си... - Благодаря ти, Господи! - рече Ева. - Познах те. От днес нататък ще те нося само в сърцето си. Ева взе тялото божие, завърза го с верижка и го сложи да виси между гърдите си, точно там - над сърцето... - Дамм... - рече Бог - Хубаво е! Нека от днес нататък завързваш с брачни вериги всеки мъж, който познае сърцето ти. - Но аз не искам - възпротиви се Мъжът. - Не виждаш ли, че я направихме фетишистка? - Добре. Нека размерът на фетиша има значение... - разсмя се Бог, глупаво висейки на веригата между гърдите на Ева... - О, Господи! Какво направи? Тя веднага си хареса онзи огромен смок!.... - Даммм, каква грешка в матрицата! Вече работи за него: бере ябълки. В рая не се работи...
|