11 авг. 2023 г., 08:14  

Лятно време 

  Проза » Юмористическая
195 0 0

    Юлски следобед. Офис на куриерска фирма. 40 градуса на сянка. Две жени, чакащи да им доставят пратките, си говорят как ще трябва да се срещнат, за да чифтосат кучетата си..."Ауу, ама той бил ли е вече татко!? Да не стане така аз да го уча как да оножда!? Ха-ха-ха!..." В този дух. До тях мъж диктува имена, телефони, адреси, наложени платежи. Пот се лее от него. Не може да ги надвика. Попоглежда ги иззад, под, над очилата си. Няколко пъти. Белким се усетят, че трябва да говорят по-тихо. Не го отразяват въобще. Не смее да им направи забележка. И двете са по два метра високи. Ръцете им – по-мускулести от неговите крака. Приличат на спасителки на плажа или на фитнес инструкторки. Че и откъм тен ги докарват. Едната в гащеризон с принт тигрова шарка. Другата в рокля тип "Зашити една за друга две покривки от раклата на баба" и плажна чанта размер XXL. Гласовете им – като на закоравели пушачки, люснали няколко ледени бири на екс...
  Най-после ги обслужват и си тръгват. В офиса настават тишина и спокойствие.

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??