8 февр. 2005 г., 17:42

Любовта 

  Проза
1855 1 0
1 мин за четене
Ела към мен. Приближи се. Погледни в очите ми. Красиви ли са?
Вгледай се в тях. Хипнотизират те, нали? Вече си готов на всичко да ме имаш. Направи крачка напред. Протегни ръка. Усещаш ли нежността на допира ми? Харесват ли ти ръцете ми? Когато ги докосваш, си представи, че са върху тялото ти и го милват. Приятно ли е? Сложи ръка на гърдите ми и усети ритъма на сърцето ми. Туп-туп, туп-туп. Усещаш живота в мен и ти харесва. Виждам го в очите ти. Погали косата ми. Усети нейната мекота. Зарови пръсти в нея и вдъхни аромата й. Премести ръцете си бавно към врата ми. Целуни го лекичко. Знам, че го искаш. Прекрасно е, нали? Усещаш ли колената си омекнали? Сърцето ти бие прекалено бързо, нали? Спокойно, няма да се пръсне както си помисли току-що. Погледни в очите ми. Целуни ме бавно. Харесва ли ти усмивката ми? Ослепителна е, нали? Вече си полудял от любов. Направи крачка назад. Хайде, не ме ли чуваш? Не ми казвай, че си се вкаменил, а просто се дръпни. Задушаваш ме! Махни се! Мразя те. Не ме преследвай! Не ми повтаряй, че ме обичаш. Мразя те, не разбираш ли? Остави ме на мира. Отивам си...

© Кери Исова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??