3 мая 2008 г., 15:13

Маниакалност 

  Проза » Другие
1903 0 5
2 мин за четене

ЗАТЪМНЕНИЕ. СТОЛ. ЧОВЕК С РЪЦЕТЕ ЗАД СТОЛА.

- ЖЕЛАЯЗО-О-О!

ВИК. СЛЕД ТОВА БЯЛА СВЕТЛИНА В ЛИЦЕТО НА ГЕРОЯ. ТОЙ ГЛЕДА В ХОРИЗОНТА.
СВЕЖДА ГЛАВА:

- ЖЕЛЯЗО!!!
ВИК:
- ИМАМ НУЖДА ОТ ЖЕЛЯЗО!
РАЗМЯТАНЕ НА ГЛАВАТА НАЛЯВО И НАДЯСНО С ЛЕКО РАЗТРИСАНЕ НА СТОЛА, КАЗВАЙКИ:
- ИМАМ НУЖДА ОТ ЖЕЛЯЗО. ОТ ОСТРИЕ... ОСТРИЕ, С КОЕТО ДА СПУКАМ БАЛОНА НА ТВОЯТА НАДМЕННОСТ.

КРЯСЪК С НАПРЯГАНЕ НА СКУЛИТЕ:
- ЖЕЛЯЗО!
ЛЮБОЕВИЛЕН ГЛАС. ЗАТВОРЕНИ ОЧИ И СЛЕДНИТЕ РЕПЛИКИ:
- ИСКАМ ДА УСЕЩАМ ЛЕДЕНИЯ МУ ДОПИР ВЪРХУ КОЖАТА СИ. ИСКАМ И ТИ ДА СПОДЕЛИШ ТОВА УДОВОЛСТВИЕ!

ЗАКОВАВА ПОГЛЕД В ЗРИТЕЛ ОТ ПУБЛИКАТА. ПОЧТИ ПЕРВЕРЗНО:
- ЗА ДА ПОЛУЧИШ ОРГАЗЪМА, КОЙТО АЗ ИЗПИТВАМ ОТ ДОПИРА С НЕГО, ТО ТРЯБВА ДА СЕ ДВИЖИ...
ВИК, ПРЕЗ КАШЛИЦА:
- ЖЕЛЯЗО!

РАЗТРИСАНЕ.
ОСВОБОЖДАВАНЕ НА РЪЦЕТЕ.
АРТИКУЛАЦИЯ:

- КАКВО ИСКАМ? (НЕЖНО С МНОГО ОБИЧ) ОСВЕН ЖЕЛЯЗОТО?(УСМИВКА.) ИСКАМ ДА РЪМЖИ, ДА МЪРКА ЗАРАДИ ТОВА, КОЕТО ЩЕ СЕ СЛУЧВА.
ДЕКЛАРАТИВНО:

 - ЖЕЛЯЗО! ИСКАМ МОТОРНА РЕЗАЧКА.

ОПИСВА С РЪЦЕ РЕЗАЧКАТА.
ПОСТЕПЕННО ИЗБЪРЗВАНЕ НА РЕПЛИКИТЕ С ВЪЛНЕНИЕ:

- ИСКАМ 1600 ОБОРОТА ЖЕЛЯЗО С ЦЕЛИЯ ИМ БЛЯСЪК И ЗВЪНЛИВОСТ!

ВКЛЮЧВА ИМАГИНЕРНАТА РЕЗАЧКА. ИЗКЛЮЧВА Я.
- ИСКАМ ДА ОБЛИЖА ТАЗИ ВЕРИГА С МАСЛО. ВИК. ИСКАМ ДА Е СПОСОБНА ДА ПРОНИКНЕ ВЪВ ВСЯКА МАТЕРИЯ!
СПОКОЙНО С НАДМЕННОСТ:

- ДА Я ПРОБОЖДА. ДА Е СПОСОБНА ДА СЪЗДАДЕ ХАРМОНИЯ ОТ РЪМЖЕНЕТО НА МОТОРА И ПИСЪКА, ПРЕДИЗВИКВАЩ ПРОНИКАВАНЕТО.
ЖЕЛЯЗО
, ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ВКАРАТ ПРИЛАГАТЕЛНИ, ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ СЛЕДНИТЕ:"ХЛАДНО, СТУДЕНО, ЛЕДЕНО". В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ: "СМРАЗЯВАЩО", КОЕТО САМО НАМИРА ТОПЛИНАТА. ИЗЦЪКЛЕН ПОГЛЕД, БЯСНО:

- ДА Я НАМИРА В КРЪВ.
ПО СЪЩИЯ НАЧИН:

- КРЪВ И ЖЕЛЯЗО.
СПОКОЙНО, ОВЛАДЯНО, С АКЦЕНТИ:

- ЗАВЛАДЯВАЩА ЕУФОРИЯ, СЛЕДВАНА ОТ УЖАС!
ПЕЕ:
ЖЕЛЯЗО И КРЪВ - БЛЪФ, БЛЪФ!(3)
НАГЛО И ЛЮБОЕВИЛНО:
- ДАЛИ ТОЗИ УЖАС НЯМА ДА Е В ТВОИТЕ ОЧИ? (УСМИВКА.) ДАЛИ НЯМА ДА ИЗКРЕЩИШ? А?



Посвещава се на Радослава, която ме накра да извадя от нафталина това нещо и да го доработя. Мерси, Ради!

© Якоб Яков Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • интересно...може би...сценарист и на рекламни клипове...
    хареса ми...като идея...и изпълнение...атрактивно!
  • Якоб, говори ми на "ти"!Тук всички сме равни!И продължавай да твориш!
  • Много по бекетовски ги виждам нещата, моля някой да даде едно веселко сюжетче.Иначе благодаря ви Вилдан, за мнението.
  • Интересно...Дали няма да станеш някой ден сценарист или режисьор?
  • Поздрави на Ради! Прав си за думите на Наполеон. Не съм сведущ в тази материя, но е похвално, че работиш! Продължавай, нататък нещата ще се избистрят.
Предложения
: ??:??