28 мар. 2020 г., 20:01

Между капките 

  Проза » Другие
511 1 4
1 мин за четене

Как е, хора, върви ли карантината? Такъв е животът – английската корона си тръгна от Европа и освободи място за китайската – природата не търпи вакуум! Добре, че не си заровихме главата в пясъка, очаквайки, че вирусът не влиза през задника – влиза, и то дълбоко. Един италиански прéател ми го каза. Междувременно, докато всички са вперили поглед  в собствената си безопасност, Северна Македония влезе в НАТО. Докато бяха само Македония, у никой не ги бръснеше за слива, а те не бръснеха нас. След като си туриха географска посока в името, взеха да ги забелязват, а те... продължиха да не ни бръснат за слива. Ама кой като тях – Биляна вече е натовка и не бéли плáтно, а чéрви устни с американска козметика, Миле Попйордáнов се прекръсти на Матю Джордан, а центърът на Скопие се превръща в американска ядрена база – сред многото стиропорени скулптори, 40 ядрени ракети, дегизирани като  Иван-Асен, Хан Крум, Хан Аспарух и други исконни мáкедонци са по-добре замаскирани и от Стелт. Не знам дали знаете, но изобретателят на техногията Стелт е правнук на Рафе Клинче, или поновому казано - Рафаел Клинтън.

 Друга важна новина, която мина между въздушно капковия поток на китайския вирус - Боб Дилън издаде нова песен след 8-годишна пауза. Песента е дълга над 16 минути – какво нещо е домашната изолация…На всичко отгоре е посветена на убийството на Кенеди – явно авторът няма спомен за нищо, случило се след 1963-та. Явно дилърът му не меша стоката.

А вие се опитайте да не мешате реално с виртуално, макар напоследък първото да изчезва в полза на второто. Също като британската корона, отстъпила цяла Европа в полза на китайската.

© Илиян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ти да видиш! То между капките се случват и ще се случат много неща...
  • Ха!
  • Абе то и зима нямаше и аз тъкмо реших, че сме минали между капките, а сега ни цапардоса такова небивало зло, че се чудя вече какво е в действителност да минеш между капките.
  • Ще опитаме, Иване, и благодаря за бързия анализ на последните събития по света. Спомних си къде се развиваше действието в “Смеещият се човек” от Селинджър: на парижко-китайската граница, къде другаде! Селинджър за пореден път доказа, че е гений!... Станахме едно цяло вече...
Предложения
: ??:??