31 авг. 2021 г., 23:03

Мекото и слабото > твърдото и силното 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
347 8 7

Иванчо: Тате, кога един мъж размахва юмрук?
 

Бащата: Когато няма какво друго да размаха!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Понякога, за да покаже мъжество или сила, дори недосегаемост или властващо над живота същество, се използва юмрук, но много лесно се изправя, при ответен удар!
    А и бащата е абсолютно прав! Понякога се използва, за прикриване на дефект! Много ми хареса, Младен!
  • Благодаря ви за тези безценни коментарни включвания, колеги и приятели. Толкова интелигентни коментари биха правили чест всекиму. Дълбоко съм трогнат! Благодаря и на оценилите, и поставилите в Любими!
  • Така е, Младен! Истинският мъж използва ръцете си за да гали, а размахва интелекта си. А когато го няма интелекта, му остават само юмруците!
  • За махане, махаме, ама май само вятър правим. Ето и сега ще видим ,какво ще замахнат нашите футболисти в Италия! И нека да не е само А дано!
  • Интересно, тук има много малко коментари А биха могли да се направят интересни паралели между това доколко са щастливи мъжете и защо още има войни и може ли жените да направят нещо по този въпрос. Може би проблемът е решим. Но ще трябва да се направи някакво женско съдружие „Спасете мъжете“ или нещо подобно. А неспасяемите случаи ще трябва да се впрегнат на повече работа... Или пък да се задължат да ходят на психолози...Звучи малко матриархално, но ако няма друг изход...
  • Така си е...
  • Да!
Предложения
: ??:??