9 окт. 2024 г., 18:17

Местят ли Георги Димитров в ЦУМ? 

  Проза » Другие
129 2 6

ЦУМ ще се превърне в място за експозиции на египетски образци от древността. Това е вече официална новина. Може би там ще намерат убежище и египетски мумии. Ако това се случи, то близко до ума е да бъде прехвърлена там и мумията на комунистическия вожд - сеньор  Гочо Димитров. Човекът бе лишен от колибката си мавзолей и е крайно време мумията му да бъде египтолизирана и изложена на показ в ЦУМ. Ще бъдат събрани добри пари за вход. За мен няма съмнение, че между мумияута на Тутанкамон и тази на Димитров, почитателите на Столетницата биха избрали да посетят тази на Гочо Тарабата, докато сигурен съм, че Индиана Джоунс би избрал мумията на Тутанкамон.

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Съгласен. Още повече, че ЦУМ беше подарен, и то до такава степен евтино, че вече 10 години не работи, без това да смущава собственика му. Доколкото съм чел, разбира се.
  • Де да можеше да го забравим, Живко. Но тъкмо това да не случи и отнякъде се появява червен вампир и сякаш ти казва: Не бързай да се радваш - ние сме на всеки километър! Ако времето ни разреди, то ще въведем нова дефиниция за км.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ами не зная г-жо Канева. Това се решава само на национална конференция на БСП.
  • Тя не е ли погребана в земята отдавна?
  • В едно си прав , Младене, миналото не трябва да се забравя. Едно наум за поуките от него. Дано в бъдеще има повече такива инициативи не само за далечното минало, но и за близкото такова.
  • Благодаря ти за този коментар, Хел! С линка към него ти информираш читателите от сайта за инициативата с ЦУМ, нещо за което аз недостатъчно загатнах.

    Благодаря и на Ачо, че постави материала в Любими!
  • https://www.168chasa.bg/article/18934088
    !!!
    А наистина можеше да е като френските Галери Лафайет, а и Ню Йоркските централни градски универсални магазини от филма "Serendipity" !
    Но явно няма достатъчно мозък за такива начинания! У нас ни дай само тъпи молове!
Предложения
: ??:??